TUNNE KOTI - visualisoinnin ja ambient designin merkitys uudisasuntojen markkinoinnissa
Heimonen, Piia (2019)
Heimonen, Piia
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121827333
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121827333
Tiivistelmä
Opinnäyteyössäni pohdin ambient designin ja markkinoinnin näkökulmia ja merkitystä uudisasuntojen visualisoinneissa. 3D-visualisoinnit toteutan Lujakodin kulttuurihistoriallisesti merkittävän restaurointikohteen Konttisen liiketaloon valmistuvista asunnoista. Opinnäytetyö sisältää kolmion visualisointikuvat makuu-, työ- ja olohuoneesta. Työssä on myös visualisointeihin tehty sisustussuunnitelma, jonka valintoja on ohjannut ambient design ja markkinoinnin näkökulma. Suunnittelutyö jatkuu visualisointivideon tuottamisella opinnäytetyön valmistumisen jälkeen.