Produktplaceringens och kampanjens effekt på företag : Samarbete mellab SubTv och Big Brother
Blomqvist, Daniela (2011)
Blomqvist, Daniela
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2011
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Finland
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201103243538
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201103243538
Tiivistelmä
Tiivistelmä:
Big Brother on tosi tv sarja, jossa 12 ihmistä muuttavat samon katon alle , jossa he ovat eristyksissä ulkomaailmasta. Se, joka äänestetään viimieisenä ulos,voittaa koko Big Brotherin.
Vuonna 2009 oli ensimmäinen kerta, kun Big Brotherlla oli virallinen yhteistyökumppani, joka oli ravintola Amarillo.
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tämän laatuinen yhteistyö aloitettiin ja kirjoittaja haluaa selvittää, miten yhteistyö vaikuttaa Amarilloa ja miten tämä yhteistyö viestintäkanavana ja markkinoinnin strategiana toimii.
Big Brother on tosi tv sarja, jossa 12 ihmistä muuttavat samon katon alle , jossa he ovat eristyksissä ulkomaailmasta. Se, joka äänestetään viimieisenä ulos,voittaa koko Big Brotherin.
Vuonna 2009 oli ensimmäinen kerta, kun Big Brotherlla oli virallinen yhteistyökumppani, joka oli ravintola Amarillo.
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tämän laatuinen yhteistyö aloitettiin ja kirjoittaja haluaa selvittää, miten yhteistyö vaikuttaa Amarilloa ja miten tämä yhteistyö viestintäkanavana ja markkinoinnin strategiana toimii.