"taidekauppa" - Selaus asiasanan mukaan Humanistinen ammattikorkeakoulu

    • Kummitus galleriassa : näkökulmia sponsori- ja yritysyhteistyöhön galleriakentällä 

      Muhonen, Katri (Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
      Myyntigallerioiden toiminta ei ole voittoa tavoittelematonta julkisrahoitteista toimintaa, mutta silti sen yhteiskunnallista merkitystä tai kulttuuritoimijan statusta on mahdoton kiistää. Liike-elämästä tuleva rahoitus ...
    • Taidelainaamojen yritysasiakkuuksien kehittäminen 

      Tolppa, Anna (Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyössäni tarjoan näkökulmia taidelainaamojen yritysasiakkuuksien kehittämiseen. Työssäni pohdin sitä, miten taidelainaamotoiminnan tunnettuutta ja palveluja saataisiin kehitettyä, jotta taidelainaamot saisivat ...
    • Taiteen ostoprosessin kehittäminen yritysmyyntiin : Taideverkkokauppa Taiko 

      Thessler, Fiina (2021)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja on Demosarte Oy, jonka toimiala on suomalaisten taideteosten myynti Taiko-nimisessä verkkokaupassa. Taiko myy suomalaisia ammattitaiteilijoiden tekemiä maalauksia, veistoksia, grafiikkaa sekä ...
    • Tuoteseloste kuvataideteokseen 

      Kristo, Raija (Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tavoite oli kehittää kuvataideteokseen liitettävä tuoteseloste. Opinnäytetyö aloitettiin tutkimalla kirjallisuudesta, miksi kuvataidetta on tuotteistettu niin vähän. Tarkastelu osoitti, että ...