Haku
Viitteet 1-6 / 6
Cyberith Virtualizer -liikealustan hyödyntäminen virtuaalitodellisuudessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutustuttiin Cyberith Virtualizer -liikealustan toimintaan ja hyödyntämiseen virtuaali-todellisuudessa. Työn tilaaja halusi lisää tietoa kyseisen laitteen toimintatavasta, sovellusten kehittä-misestä ...
HighRoller Smart -tuotekehitysprojekti
(2020)
Tämän insinöörityön tarkoituksena oli selvittää tuotekehitysprosessin ominaispiirteet ja hyödyntää prosessinomaista työskentelytapaa yrityksen tuotekehitysprojektin toteutuksessa. Tuotekehitys on tärkeässä osassa minkä ...
Ajonaikaisesti käännetty ohjelmointikieli
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty aikaisemmin aloitetusta henkilökohtaisesta projektista, jossa tarkoituksena on luoda ajonaikaisesti käännetty ohjelmointikieli. Tämä ohjelmointikieli päätettiin luoda johtuen syvemmästä mielenkiinnosta ...
Tekoälyn soveltaminen sulautetussa laiteympäristössä
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Kajaanin ammattikorkeakoulun tilauksesta. Sen keskeisiä aihepiirejä ovat tekoäly, koneoppiminen, neuroverkot, sulautettu tekoäly, reunalaskenta ja sulautetut järjestelmät. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Virtuaalisten avustajien hyödyntäminen web-käyttöliittymissä
(2023)
Virtuaalisten avustajien suosio ja käyttö ovat olleet kasvussa jo jonkin aikaa. Suurin syy tähän on ollut AI-teknologian kehitys ja integrointi virtuaalisiin avustajiin. Tästä huolimatta virtuaaliset avustajat eivät vielä ...
Maastohiihtosuksen voiteen suositteleminen keliolosuhteen mukaan
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli yrittää kehittää koneoppimisalgoritmi, joka pystyisi suosittelemaan maastohiihdossa käytettäviä luistovoiteita keliolosuhteen perusteella. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Jyväskylän ...