Sosiaalinen media verkkomarkkinoinnissa : Tutkimus Euroopan unionin uuden tekijänoikeuslain vaikutuksista Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin
Lager, Ada (2019)
Lager, Ada
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052411819
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052411819
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni käsitteli sosiaalisen median käyttöä verkkomarkkinoinnissa ja Euroopan unionin uutta tekijänoikeuslakia digitaalisilla sisämarkkinoilla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutustua verkkomarkkinointiin sosiaalisen median näkökulmasta ja selvittää, kuinka suuri vaikutus uudella tekijänoikeuslailla tulee olemaan verkkomarkkinointiin.
Tutkimusvaiheessa olen tutustunut Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin ja siihen, kuinka Centria-ammattikorkeakoulu on aikeissa reagoida uuteen tekijänoikeuslakiin. Selvitin myös, miten Euroopan unionin lakisäädäntä toteutetaan ja miten Euroopan unioniin liittyvät asiat hoide-taan Suomessa.
Euroopan unionin uusi tekijänoikeuslaki ei ole vielä tullut täytäntöön, eikä sen todellisia vaikutuksia verkkomarkkinointiin ole vielä tiedossa.
Tutkimusvaiheessa olen tutustunut Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin ja siihen, kuinka Centria-ammattikorkeakoulu on aikeissa reagoida uuteen tekijänoikeuslakiin. Selvitin myös, miten Euroopan unionin lakisäädäntä toteutetaan ja miten Euroopan unioniin liittyvät asiat hoide-taan Suomessa.
Euroopan unionin uusi tekijänoikeuslaki ei ole vielä tullut täytäntöön, eikä sen todellisia vaikutuksia verkkomarkkinointiin ole vielä tiedossa.