"pakkausmerkinnät" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut

    • Systeemiset innovaatiot elintarvikealalla. Osa 3, Kuluttajien luottamus vastuullisuusmerkkeihin 

      Jolkkonen, Ari
      Turun ammattikorkeakoulun raportteja : 206 (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Globaalien ongemien arkipäiväistyessä ihmisten tietoisuus niistä on lisääntynyt. Eettisten ja ekologisten arvojen nähdään heijastuvan yhä enemmän myös kuluttajakäyttäytymiseen. Tietoinen kuluttaja ei arvioi ainoastaan ...
    • Vastuullisuusmerkit ja kuluttajan valinnat systeemisen muutoksen mahdollistajina 

      Sorsa, Kaisa; Turun ammattikorkeakoulu
      Turun ammattikorkeakoulun raportteja : 173 (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Eettisillä merkeillä ja ympäristömerkeillä pyritään vaikuttamaan kuluttajan ostopäätökseen. Näiden niin kutsuttujen vastuullisuusmerkkien avulla herätellään kuluttajaa valitsemaan vähemmän ympäristöä kuormittavia hyödykkeitä ...