"brändit" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut

    • Arvonluonnin pelikirja urheilun ja liiketoiminnan rajapintaan 

      Jalonen, Harri; Haltia, Jaakko; Tuominen, Sasu; Ryömä, Arto
      Turun ammattikorkeakoulun tutkimuksia : 47 (Turun ammattikorkeakoulul, 2017)
      Miksi urheilu on oivallinen yhteiskuntavastuukumppani yrityksille? Mikä tekee urheilusta mielenkiintoisen brändikumppanin? Miten urheilun oppeja voi siirtää yritysten johtamiseen? Miksi urheilulla on poikkeuksellista kykyä ...
    • Kala-arvoketju : vastuullisuus ja brändit 

      Luotola, Leila; Sorsa, Kaisa
      Turun ammattikorkeakoulun raportteja : 196 (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Kala-alalla, samoin kuin muissakin elintarvikeketjuissa, vastuullisuus on nousemassa merkittäväksi tekijäksi. Vastuullisuudesta viestitään erilaisilla brändeillä, eettisillä merkeillä ja ympäristömerkeillä. Ne kertovat ...
    • Systeemiset innovaatiot elintarvikealalla. Osa 2, Vastuullisuus brändilupauksen sisällöksi 

      Nolvi, Maija
      Turun ammattikorkeakoulun raportteja : 205 (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Vastuullisuudesta on tullut yhä useammalle kuluttajalle tärkeä arvo ja ostokäyttäytymistä ohjaava tekijä. Jotta yritys pystyy menestymään ja erottumaan kilpailijoistaan on tärkeää, että se pystyy jakamaan kuluttajien kanssa ...
    • Vastuullisuusmerkit ja kuluttajan valinnat systeemisen muutoksen mahdollistajina 

      Sorsa, Kaisa; Turun ammattikorkeakoulu
      Turun ammattikorkeakoulun raportteja : 173 (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Eettisillä merkeillä ja ympäristömerkeillä pyritään vaikuttamaan kuluttajan ostopäätökseen. Näiden niin kutsuttujen vastuullisuusmerkkien avulla herätellään kuluttajaa valitsemaan vähemmän ympäristöä kuormittavia hyödykkeitä ...