"digitaaliset pelit" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut

    • Envision-hankkeessa edistetään terveydenhuollon virtuaalioppimista 

      Lastumäki, Outi; Sandström, Sanna (Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
      Oulun ammattikorkeakoulu on mukana kansainvälisessä Envision-hankkeessa, jossa kehitetään kaksi hyötypeliä yhteistyössä seitsemän korkeakoulun kesken. Virtuaalisimulaatiopelit ovat uudenlainen opetusmenetelmä hoitotyön ...
    • Hyvinvointia virtuaalisen elämän kautta 

      Männikkö, Niko
      ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 8/2013 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
      Virtuaalimaailmoilla tarkoitetaan kaksi- tai kolmiulotteisella grafiikalla visualisoitua keinotekoista, internet-pohjaista ympäristöä. Virtuaalimaailmoissa voi olla samanaikaisesti tuhansia käyttäjiä. Kutakin osallistujaa ...
    • Lääkehoitoa oppimaan virtuaalisesti 

      Pinola, Satu; Karhu, Raija; Konu, Maarit
      ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 13/2011 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
      Lääkehoito on keskeinen osa hoitotyötä. Terveydenhuollossa lääkehoidon koulutus toteutetaan sosiaali- ja terveysministeriön antamien voimassa olevien ohjeiden edellyttämällä tavalla. Hoitajan tulee ymmärtää lääkehoidon ...
    • Mikä digiviihteessä koukuttaa? 

      Männikkö, Niko (Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)
    • Oppia ja huvia digitaalisista hyvinvointipeleistä 

      Männikkö, Niko
      ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 13/2012 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
      Digitaalisia hyvinvointipelejä on käytetty laajasti arkisesta huvikäytöstä opetuksellisiin tarkoituksiin ja niiden avulla on etsitty ratkaisuja monenlaisiin terveysongelmiin. Oulun seudun ammattikorkeakoulun Sosiaali- ja ...