"digitaaliset pelit" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-5 / 5
-
Envision-hankkeessa edistetään terveydenhuollon virtuaalioppimista
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)Oulun ammattikorkeakoulu on mukana kansainvälisessä Envision-hankkeessa, jossa kehitetään kaksi hyötypeliä yhteistyössä seitsemän korkeakoulun kesken. Virtuaalisimulaatiopelit ovat uudenlainen opetusmenetelmä hoitotyön ... -
Hyvinvointia virtuaalisen elämän kautta
ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 8/2013 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Virtuaalimaailmoilla tarkoitetaan kaksi- tai kolmiulotteisella grafiikalla visualisoitua keinotekoista, internet-pohjaista ympäristöä. Virtuaalimaailmoissa voi olla samanaikaisesti tuhansia käyttäjiä. Kutakin osallistujaa ... -
Lääkehoitoa oppimaan virtuaalisesti
ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 13/2011 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Lääkehoito on keskeinen osa hoitotyötä. Terveydenhuollossa lääkehoidon koulutus toteutetaan sosiaali- ja terveysministeriön antamien voimassa olevien ohjeiden edellyttämällä tavalla. Hoitajan tulee ymmärtää lääkehoidon ... -
Mikä digiviihteessä koukuttaa?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2018) -
Oppia ja huvia digitaalisista hyvinvointipeleistä
ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 13/2012 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)Digitaalisia hyvinvointipelejä on käytetty laajasti arkisesta huvikäytöstä opetuksellisiin tarkoituksiin ja niiden avulla on etsitty ratkaisuja monenlaisiin terveysongelmiin. Oulun seudun ammattikorkeakoulun Sosiaali- ja ...