"digitaalinen markkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-20 / 21
-
Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020) -
Automatisoidun dynaamisen hinnoittelun käyttöönottamisen vaiheet
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020) -
Avainsuorityskykyindikaattorit (KPI:t) digitaalisen markkinoinnin tehokkuuden perustana
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Digitaalinen markkinointi voi parantaa yrityksesi kilpailutilannetta
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020) -
Digitaalisen markkinoinnin koulutus avasi uuden oven työmarkkinoilla
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava suomenkielinen yleisteos ... -
Digitaalisen markkinoinnin perustoimenpiteiden suunnittelu
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu alkaa nykytilanteen ymmärtämisestä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu perustuu tavoitteiden, strategian ja taktisten vaihtoehtojen ymmärtämiseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
DIGITYY – Digitaalisen markkinoinnin koulutus tarjoaa monipuolista osaamista
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Dynaamisella hinnoittelulla lisää myyntiä ja kannattavuutta verkkokauppaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020) -
Hakusanamarkkinointi : nopea alku hakukonemarkkinoinnille
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020) -
Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020) -
Käytännön vinkkejä laadukkaan asiakaskokemuksen kehittämiseen verkkopalveluissa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Markkinointiorganisaation osaaminen, resurssit ja kyvykkyydet tekoälyn käyttöönottamisessa osaksi digitaalista markkinointia
Digiliike : tietoa digitaalisesta markkinoinnista -blogi : 28.1.2022 (Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2022) -
Onnistunut sisältökokonaisuus toi suomalaiselle teetalolle lisää näkyvyyttä ja myyntiä : miten se tapahtui?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Sitouta asiakkaat sähköpostimarkkinoinnin avulla
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021) -
Sosiaalisten medioiden merkitys markkinointikanavina jatkaa kasvuaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2020) -
Tekoälyn kehitysprojektin rakenne markkinointiorganisaatiossa
(Digiliike : tietoa digitaalisesta markkinoinnista -blogi, 2022) -
Uusien mediateknologioiden tuomat mahdollisuudet ja haasteet liiketoiminnassa ja opetuksessa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2013)