"Impiö, Annikka" - Selaus tekijän mukaan Julkaisut
-
Benchmarking eli kilpailijavertailu auttaa parantamaan pienemmänkin yrityksen tuloksellisuutta
Impiö, Annikka (Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2022)Jokaisen yrityksen kannattaa tunnistaa, tunnustaa ja tuntea kilpailijansa. Se on ainutlaatuisen kilpailuedun hahmottamisen kannalta melkeinpä välttämätöntä. Ilman ymmärrystä kilpailijoista ja heidän toiminnastaan on vaikea ... -
Digitaalinen kilpailija-analyysi käytännössä
Impiö, Annikka (2022)Tämä artikkeli keskittyy käytännönläheisesti digitaalisen kilpailija-analyysin toteuttamiseen erityisesti markkinoinnin näkökulmasta. -
Digitaalinen lanseeraus suunnittelusta toteutukseen
Impiö, Annikka (Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2022)Innovaatiot pyörittävät yrityksiä ja yhteiskuntaa. Uusia tuotteita ja palveluita lanseerataan markkinoille yritysten ja yksityishenkilöiden kulutettavaksi harva se päivä. Markkinoinnin digitalisaation myötä myös innovaatioiden ... -
Evästeet eivät ole ennallaan : tarkista digimarkkinointisuunnitelmasi
Impiö, Annikka (Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2022) -
Likis-lähiruokatapahtuma opetti tapahtumamarkkinoinnin suunnittelua
Vuolle, Mona; Myllyaho, Viola; Impiö, Annikka
Oamk Journal : 164 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2023)Likis-lähiruokatapahtuma houkuttelee vuosittain tuhansia kävijöitä tutustumaan lähialueen viljelijöiden ja käsityöläisten tuotteisiin sekä osallistumaan tapahtuma-aktiviteetteihin Linnanmaan kampusalueella Oulussa. Syyskuussa ...