"palvelumuotoilu" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-3 / 3
-
Hyvinvointimatkailun palvelutuottajan pieni käsikirja
(Karelian Wellness -hanke, 2022)Oppaan tarkoitus on auttaa hyvinvointi-, elämys-, aktiviteetti-, tai matkailupalveluita tarjoavia yrityksiä pohtimaan palveluitaan enemmän asiakkaan näkökulmasta. Oppaassa kuvataan, miten luoda palveluista asiakaskeskeisempiä ... -
PALVELUMUOTOILUOPAS YRITYKSILLE : 3 palvelukehityspolkua uusien Silver Economy -palveluiden luomiseen
Karelia-ammattikorkeakoulun julkaisuja B, Oppimateriaaleja ja kokoomateoksia: 57 (Karelia-ammattikorkeakoulu, 2019)Silver Economy -markkinoiden kasvu tulee avaamaan uusia mahdollisuuksia tuotteiden ja palvelujen kehittämiselle monilla eri toimialoilla. Palveluiden kohdentaminen sekä uusien Silver-palvelukonseptien luominen tarjoaa ... -
Yli 50-vuotiaat asiakkaat - Opas keski-ikäisten ja sitä vanhempien asiakkaiden parempaan huomioimiseen
Karelia-ammattikorkeakoulun julkaisuja B, Oppimateriaaleja ja kokoomateoksia:77 (Karelia-ammattikorkeakoulu, 2022)Vuosina 2019–2021 toteutettu Silver Economy -hanke tuotti pohjoiskarjalaisille yrityksille ja näiden henkilöstölle tietoa Silver Economy -teemasta, toimintamalleista ja ikäystävällisistä palveluista. Hankkeessa kasvatettiin ...