"asiakaspalvelu" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-3 / 3
-
Hyvinvointimatkailun palvelutuottajan pieni käsikirja
(Karelian Wellness -hanke, 2022)Oppaan tarkoitus on auttaa hyvinvointi-, elämys-, aktiviteetti-, tai matkailupalveluita tarjoavia yrityksiä pohtimaan palveluitaan enemmän asiakkaan näkökulmasta. Oppaassa kuvataan, miten luoda palveluista asiakaskeskeisempiä ... -
Ikäosaava yritys : Ikäosaamista pohjoiskarjalaiseen asiakaspalveluun
Karelia-ammattikorkeakoulun julkaisuja B:10 (Karelia-ammattikorkeakoulu, 2013)Väestön ikääntyminen muuttaa maailmaa. Vuonna 2020 Pohjois-Karjalan väestöstä ennakoidaan liki kolmanneksen olevan yli 65-vuotiaita. Väestön ikääntyminen on hyvinvointivaltion mainio saavutus. Ikääntymiseen ja ikäihmisiin ... -
Ikääntyneiden asiakaspalvelun erityispiirteet ja haasteet sekä henkilöstön osaamistarpeet
Karelia-ammattikorkeakoulun julkaisuja C: Raportteja, 14 (Karelia-ammattikorkeakoulu, 2014)Ikäosaamisen ABC–Ikäosaamista pohjoiskarjalaiseen asiakaspalveluun on Pohjois-Karjalan ELY-keskuksen rahoittama ESR-hanke, joka ajoittui vuodelle 2013. Projektin tavoitteena oli lisätä väestön ikääntymiseen liittyvää ...