"Ärling, Mertsi" - Selaus tekijän mukaan Julkaisut

    • Diaconal nursing in Finland: Theory and practice 

      Thitz, Päivi; Malkavaara, Mikko; Rättyä, Lea; Valtonen, Minna; Gothóni, Raili; Huhtamella, Anu; Kajander-Unkuri, Satu; Karhula, Anja; Kontsas, Paula; Kotisalo, Helena; Pävänsalo, Ville; Rantakeisu, Maritta; Sipola, Virpi; Sainio, Eila; Turunen, Elina; Ärling, Mertsi; Diakonia-ammattikorkeakoulu
      Diak Publications 1 (Diaconia University of Applied Sciences, 2021)
      Diaconal nursing holistically promotes health and welfare, while bolstering hope and a person’s resources. This publication describes the theory of diaconal nursing and the practice of Finnish diaconal nursing in healthcare ...
    • Haluamme kuulla tarinasi - Havaintoja Tule nähdyksi -hankkeesta 

      Ärling, Mertsi; Lamminmäki, Riia
      Diak Työelämä 28 (Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2022)
      Miten soveltavan teatterin avulla vahvistetaan nuorten osallisuutta? Tule nähdyksi -hankkeen artikkelijulkaisussa kuvataan eri osapuolten kokemuksia työpajoista, joissa käytettiin soveltavan teatterin menetelmiä nuorten ...
    • Uskalla! It's possible : Romanien sujuvat koulutus ja työllisyyspolut : Tšetanes naal - ja Nevo tiija -hankkeiden loppujulkaisu 

      Mäenpää, Niina; Perho, Katri; Ärling, Mertsi; Diakonia-ammattikorkeakoulu
      Diak Puheenvuoro 15 (Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Kuinka romanien koulutuspolut ja työurat rakentuvat nyky-yhteiskunnassa, ja millaista tukea matkan varrelle tarvitaan? Tšetanes naal – koulutuspoluilla- ja Nevo tiija – uusi aika -kehittämishankkeiden yhteisessä loppujulkaisussa ...
    • Voimaa opiskeluun - otetta ohjaukseen : Voimaa opiskeluun -hankkeen loppujulkaisu 

      Ärling, Mertsi; Diakonia-ammattikorkeakoulu
      Diak Puheenvuoro 29 (Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2020)
      Voimaa opiskeluun -hanke etsi keinoja vähentää opintojen keskeyttämistä ja viivästymistä. Hanke paneutui opiskelijoiden siirtymävaiheiden ja koulutuksellista tasaarvoa tukevien palveluiden parantamiseen. Kohderyhmänä oli ...