- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)

Viitteet 4338-4357 / 18355

    • "I Am Fit and Fast" : Green Care Experienced by the Disabled Clients of Kisälli-Harjulanmäki 

      Bergman, Marikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      The purpose of this thesis was to acquire new information on how disabled clients experience Green Care activities. The thesis was commissioned from a company actively using the method, Kisälli-Harjulanmäki, who especially ...
    • I choose you! : Gaming as a digital learning ecosystem for Early Childhood Education 

      Guerrero Rivas, Carlos R. (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      I choose you! –Gaming as a digital learning ecosystem for Early Childhood Education is an academic study of the current phenomenon of videogames and their constructive outlook based on the theoretical framework of e-learning ...
    • I Want to Be an Influencer, Too! Creating a Business in Social Media 

      Blomqvist, Anna (2022)
      Content creation represents a relatively new field of expertise, and influencers as entrepreneurs are in the core of the industry. As the digital world develops, social media platforms have become available to the majority ...
    • IBD ja elämänlaatu - vertaistuen avulla kohti parempaa elämänlaatua 

      Turunen, Kati Tuulia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millä tavalla IBD (=Inflammatory Bowel Diseases) eli tulehdukselliset suolistosairaudet vaikuttavat elämänlaatuun, sekä miten elämänlaatua voi parantaa vertaistuen avulla. IBD ...
    • IBD ja masennus : kokemuksia tulehduksellisen suolistosairauden vaikutuksista mielialaan 

      Kinnunen, Iida; Koivula, Tuomas (2021)
      Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää tulehduksellista suolistosairautta sairastavien kokemuksia sairauden vaikutuksista masennukseen liittyviin mielialamuutoksiin. Aihe saatiin IBD ja muut suolistosairaudet ry:ltä. ...
    • Ibizan markkinointiympäristö luonnonkosmetiikkamerkin näkökulmasta 

      Hämäläinen, Sini (2019)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Ibizan markkinointiympäristön houkuttelevuutta saaren lähituotantoa ja villikasvillisuutta, sekä Ibiza-brändin vahvaa ja vakaata asemaa hyödyntävän luonnonkosmetiikkamerkin ...
    • Icehearts-joukkueen ydinryhmän lasten valitseminen. 

      Åström, Tommy (2020)
      Tämä opinnäytetyö käsitteli perustettavan Icehearts-joukkueen lasten kartoitusta ja valintaa ydinryhmään, jolla toiminta aloitettiin. Opinnäytetyön taustalla oli tarve kehittää Icehearts-joukkueen valintaprosessia yhdistämällä ...
    • ICT-alan yrityksen toiminnanohjausjärjestelmien uudistaminen 

      Blomqvist, Jan-Markus (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyö keskittyi tutkimaan ICT-alan yrityksen toiminnanohjausjärjestelmiä. Tavoitteena oli löytää kehityskohteita mahdollisen uudistuksen kannalta. Opinnäytetyössä yhteistyökumppanina oli AinaCom niminen ICT-alan ...
    • ICT-ongelmien arviointi ja oman osaamisen kehittäminen 

      Mikkonen, Janne (2020)
      Opinnäytetyö on tehty päiväkirjamuotoisena Korkeimpaan hallinto-oikeuteen. Työn tavoitteena on tuoda esille erilaisia ICT-ongelmia ja arvioida niiden vakavuutta, sekä kehittää ICT-tuen osaamista. Opinnäytetyö seuraa ...
    • ICT-palveluiden ennakoivan sopimisen malli 

      Viitanen, Veli-Matti (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten voitaisiin palveluntarjoajan näkökulmaa painottaen noudattaa oikeusmuotoilun ja ennakoivan sopimisen periaatteita ja lisätä sopijapuolten kattavaa ymmärrystä sovituista ...
    • ICT-projektien riskienhallinnan kehittäminen 

      Laasonen, Marko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      IT-Palvelutalon tarkoituksena on tarkastella omia projektikäytäntöjään ja parantaa mahdollisia projektin johtamiskeinoja pysyäkseen ketteränä toimiana markkinassa. Yritys näki tarpeelliseksi tässä vaiheessa tarkastella ...
    • ICT-yrityksen ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallinnan kehittäminen asiakaslähtöiseksi 

      Koivumäki, Tanja (2019)
      Kehittämistyön tavoitteena oli asiakastarpeiden ymmärryksen pohjalta kehittää ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallintaa ja sen keskeisimpiä palveluprosesseja asiakaslähtöisemmäksi. Asiakaslähtöisyys tarjosi ...
    • ICT-yrityksen yritysosto ja muutosprojektin onnistuminen 

      Raassina, Ville (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tutkielman tavoitteena oli tutkia, miten yritysosto vaikuttaa henkilöstön viihtyvyyteen yrityskauppatilanteessa ja millainen viestintä, projektin johtamien yrityskauppaprosessin aikana olisi tehokkainta. Lisäksi tavoitteena ...
    • ICT:n rooli toimitusketjuyhteistyössä 

      Fagerström, Marko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyö on osa SULOIN-hanketta, jossa haetaan uusia toimintamalleja elintarviketeollisuuden jakelukanavien kehittämiseen. Opinnäytetyössä tutkittiin, mikä on ICT:n rooli toimitusketjuyhteistyössä, ja minkälainen ...
    • IDA Helsingin sisäisen viestinnän tutkimus ja kehittäminen 

      Korpijaakko, Amanda (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli koota toimeksiantajana toimivalle kulttuurialan yhdistykselle IDA Helsingille sisäisen viestinnän perehdytysopas. Opasta varten tehtiin survey-tutkimus ja kohdejoukkona toimi yhdistyksen ...
    • Idea- ja innovaatioprosessi Laurea-ammattikorkeakoulun kauneudenhoitoalan koulutusohjelmassa 

      Ilonen, Rosa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kartoitettiin luovuuteen, ideointiin ja innovointiin liittyvien käsitteiden ja toimintojen kokonaisuutta sekä teoriassa että käytännössä. Opinnäytetyössä työelämäyhteistyökumppanina ...
    • Ideapaketin kehittäminen uuteen ohjelmapalveluun tapahtumatuotantoyritykselle 

      Rossi, Sonja (2020)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja oli pääkaupunkiseudulla toimiva tapahtumatuotantoyritys, joka tuottaa tapahtumia yksityisille- ja yritysasiakkaille. Toimeksiantoyritys tuottaa räätälöityjä ja uniikkeja tapahtumia nopeallakin ...
    • Ideaprosessin kehittäminen käyttäjälähtöisemmäksi 

      Koponen, Eeva-Liisa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tässä opinnäytetyössä käsitellään Fortum Consumer Solutions -divisioonaan kuuluvan Customer Interactions and Sales -yksikön ideaprosessia ja sen kehittämistä käyttäjälähtöisemmäksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ...
    • Ideasta kuluttajan iholle 

      Viik, Katariina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä kosmetiikkatuotteen matkaan ideasta kuluttajan iholle, ja toteuttaa aiheesta Laurea-ammattikorkeakoulun kauneudenhoitoalan opiskelijoilla soveltuva opetusvideo, jossa koko laaja ...
    • Ideasta tuotteeksi käyttäjälähtöisin menetelmin 

      Sademies, Mervi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyö on kvalitatiivinen kehittämistutkimus, joka rakentuu tuotekehitysprojektin ympärille. Kehitettävinä tuotteina ovat heijastintuotteet. Tutkimuksen ensisijaisena tavoitteena on selvittää, miten yksilö voi toimia ...