"mainokset" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 1-13 / 13
-
Asiakas- ja mielikuvatutkimus : case: Kaupunkilehti Tamperelainen Oy
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Käytettävyyden perusteet WWW-suunnittelussa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2008) -
Leikkaajan työhyvinvointi : Työympäristönä terveellinen, turvallinen ja toimiva edit-yksikkö
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tutkimuskohteena on useimpien elokuva- ja televisioleikkaajien pääasi-allinen työympäristö, edit-yksikkö. Tarkoituksena on selvittää, millaisia yhteyksiä tai syy-seuraus-suhteita työympäristöllä voi mahdollisesti ... -
Mainosvideot verkkomarkkinoinnin keinona : Online-mainosvideoiden suunnittelu ja toteutus GoGo Liikuntakeskukselle
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayritys GoGo Liikuntakeskuksen verkkomarkkinointia huumorin ja mielikuvamarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kolmen noin minuutin mittaisen online-mainosvideon ... -
Matkapassi Amazonian sademetsistä Aasian tropiikkiin : lastentapahtuman ilmeen ja mainosmateriaalin kuvittaminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Mediakanavien valinta : Case Käyttöauto Oy:n markkinointi
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä mediatutkimus asiakaskyselynä toimeksiantajalle. Toimeksiantajana toimii Käyttöauto Oy:n Tampereen toimipiste. Tutkimuksen kautta selvitettiin Käyttöauton Volvo-asiakkaiden ... -
Pitää olla vahva ja sensuelli, tuntevakin! : havaintoja mainonnan tyttö- ja naiskuvasta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2006) -
PORTFOLIO : Juhana Virkkunen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2006) -
Taiteen uudet käyttötarkoitukset : taidemaailma vastaan mediamaailma
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2006) -
The effectiveness of poster marketing for a small travel agency : Case: Banaanimatkat
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Viraalimarkkinointi yrityksille : Tapaus ravintola Kaijakka
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäyte käsittelee viraalimarkkinoinnin hyödyntämistä markkinointikampanjassa. Toimeksiantajana oli Ska Ravintolat ja markkinointikohteena ravintola Kaijakka. Tavoitteena oli saada pienillä kustannuksilla aikaiseksi ... -
Visuaalisesti tehokkaan sanomalehtimainoksen suunnittelu
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Visuals of food : how images shape our perception of food
(2019)Food is a crucial part of our lives and identities. Plenty of factors influence our eating behaviors, among them there are images or visuals. The aim of this thesis was to give an idea in what way and to what extent images ...