"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu

    • Facebook and branding of Stronghold Gym 

      Horppu, Hanna (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      This thesis was made for Stronghold Gym which is a gym offering different martial art services in Kuusankoski. The main objectives of the thesis was to research whether social media is something that would replace more ...
    • Finding customers through social media 

      Piironen, Petra (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      The research is a marketing study specialised in marketing in social media executed for Kuortane Sports Institute. The research was made as a case study concentrating on one of Kuortane Sports Institute’s centres, Kuortane ...
    • Globaali printti- t-paita verkkopalvelu 

      Salminen, Jarkka (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Sosiaalisia medioita käytetään yhä enemmän ja enemmän. Niitä hyödynnetään yritysten markkinoinnissa myös kasvavasti. Globaali printti t-paita verkkopalvelu hyödyntää tehokkaasti käytetyintä ja suosituinta sosiaalista mediaa, ...
    • Paikallislehti Uutisvuoksi sosiaalisessa mediassa - Ohjeita ja kehitysehdotuksia Facebookin käyttöön 

      Neuvonen, Katja (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toteuttaa Imatran seudulla ilmestyvälle paikallislehti Uutisvuokselle Facebook-ohjeet sekä kehitysehdotuksia sosiaalisen median käyttöön. Työn painopiste on Uutisvuoksen Facebook-toiminnan ...
    • SOSIAALISEN MEDIAN MAHDOLLISUUDET OPPIMISYMPÄRISTÖNÄ Case: Second Life 

      Kukkonen, Petri (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyössä on kartoitettu sosiaalisen median sekä casen eli Second Lifen käytön mahdollisuuksia opetuksessa. Työssä on esitelty sosiaalisen median käsite, sen syntyhistoria, sen tarjoamat teknologiat ja yhteisöt. ...
    • Sosiaalisen median markkinointiopas voittoa tavoittelemattomille organisaatioille 

      Niemi, Sonja (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tavoite oli tuottaa sosiaalisen median markkinointiopas voittoa tavoittelemattomille järjestöille. Tehtävänanto liittyy Kouvolan Nuorkauppakamarin Mahdollisuuksien Kouvola -projektiin, jonka tarkoitus on ...
    • Sosiaalisen median strategian jalkauttaminen : Facebook Merikeskus Vellamon markkinointiviestinnän välineenä 

      Okulov, Jaana (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee museokeskus Merikeskus Vellamon sosiaalisen median strategian jalkauttamista ja Facebook-yhteisösovelluksen hyödyntämistä markkinointiviestinnässä. Facebook-yrityssivun perustaminen ja ...
    • Yhteiskunnallinen markkinointi Facebookissa : Äänestä ydinvoima historiaan -kampanja 

      Virtanen, Salla (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Yhteiskunnallinen markkinointi on saanut uutta pontta sosiaalisesta mediasta, joka on mahdollistanut markkinointiviestien leviämisen ihmiseltä ihmiselle nopeasti. Greenpeacen ja kahdentoista muun kansalaisjärjestön ”Äänestä ...