Haku
Viitteet 1-10 / 10
Omaishoitajat digiaikaan : Case Pioni
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Pirkanmaan Omaishoitajat ry:lle (PIONI) uusi digitaalisten palveluiden käyttöönottomalli. Tavoitteena oli tehdä asiakaslähtöinen etäpalvelu ja muodostaa PIONILLE uusi palvelu, ...
Innovointiprosessin asiakaslähtöisyyden kehittäminen : case Kelan tietopalvelujen innovointiyksikkö
(2020)
Kelan tietopalvelujen innovointiyksikön tavoitteena on innovoida ja koestaa Kelan datavarantoihin liittyviä uusia ideoita ja luoda Kelaan uusia palveluita. Kelan hallussa oleviin tietovarastoihin on kertynyt vuosien saatossa ...
Asiakaskokemukset terveydenhuollon etävastaanotolla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakaskokemuksia ostopalveluna tuotetulla julkisen terveydenhuollon etävastaanotolla ja kehittää malli digitaalisten asiakaskokemusten mittaamiseen. Opinnäytetyössä tutkittiin ...
Omaolo – yleisen oirearvion prosessin kehittäminen asiakasta palvelevaksi
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden käyttökokemuksia sähköisistä terveydenhuollon palveluista ja erityisen tarkastelun kohteena oli Omaolon yleinen oirearvio. Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää palvelumuotoilun ...
Asiakkaiden osallistaminen ohjelmistokehitysprosessiin
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää potilastietojärjestelmää tuottavan yrityksen toimintaa enemmän asiakaslähtöiseksi ja asiakkaita osallistavaksi. Tarkoituksena oli kartoittaa yrityksen asiakkaiden osallistamisen ...
OmaToivo -verkkopalvelun työhyvinvointisisällön laatiminen ja sijoituspaikan kartoitus
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia mielenterveys- ja päihdekuntoutujille sekä alan ammattilaisille tarkoitettuun Pirkanmaan sairaanhoitopiirin OmaToivo -verkkopalveluun työhyvinvointia käsittelevä sisältöosio, sekä ...
Hyvinvointipalvelu verensokeritasapainon seurantaan : palvelukonsepti
(2021)
Työn toimeksiantaja LAKKA Health Oy aloitti vuonna 2020 uudenlaisen verensokerin mittaustekniikan kehittämisen, jossa verensokeria mitataan jatkuvasti käyttäjän iholta neulattomasti. Tämän työn tavoitteena oli kehittää ...
Asiakaslähtöisen inkontinenssihoidon kehittäminen digitaalisen inkontinenssisuojan avulla
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää palvelutalossa asuvien ikäihmisten asiakaslähtöistä inkontinenssihoitoa. Tarkoituksena oli selvittää inkontinenssihoidon nykytilanne ja pilotoida digitaalista inkontinenssisuojaa ...
Asiakkaiden ja ammattilaisten kokemusten hyödyntäminen etävastaanottotoiminnan kehittämisessä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on kuvata ostopalveluna tuotetun julkisen terveydenhuollon sähköisten ja digitaalisten palveluiden nykytilaa sekä kartoittaa toiminnan kehittämiskohteita. Opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa ...
Asiakaslähtöinen digihoitopolku : verkkovalmennus digihoitopolun tekijälle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena ja kehittämistehtävänä oli tehdä verkkovalmennus asiakaslähtöisen digihoitopolun tekemiseen HUSin digihoitopolkuja tekeville ammattilaisille. Tavoitteena oli kehittää HUS digihoitopolkuja tekevien ...