Pk-yrityksen digitaalisen markkinoinnin kehitys: Case Kosken Metalli Oy
Menna, Teemu (2017)
Menna, Teemu
Saimaan ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201704054258
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201704054258
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä kohdeyrityksen Kosken Metalli Oy:n digitaalisen markkinointiin. Tutkin työssäni kohdeyrityksen jo käyttämiä digitaalisen markkinoinnin kanavia ja etsin ratkaisuja sekä parannusehdotuksia entistä tehokkaamman digitaalisen markkinoinnin mahdollistamiseksi.
Kartoitin myös uusia digitaalisen markkinoinnin keinoja, joita yritys ei ole vielä välttämättä kokeillut markkinoinnissaan. Pääasiassa kuitenkin pyrin kehittämään jo käytössä olevia digitaalisen markkinoinnin kanavia (Internet-sivut, Facebook, verkkokauppa) entistä tehokkaimmiksi.
Tutkin työssäni yrityksen nettisivuja, Facebook-tiliä ja verkkokauppaa. Lisäksi kerroin yrityksen muista digitaalista markkinointikanavista kuten nettisivu/bannerimainonnasta sekä MTV3 televisiomainoksista.
Tämän opinnäytetyön tuloksissa löydettiin tehokkaita ratkaisuja kohdeyrityksen digitaalisen markkinoinnin hyötykäyttöön. Löysin selkeitä parannuksia verkkokauppaan, internetsivuihin sekä Facebookiin.
Kartoitin myös uusia digitaalisen markkinoinnin keinoja, joita yritys ei ole vielä välttämättä kokeillut markkinoinnissaan. Pääasiassa kuitenkin pyrin kehittämään jo käytössä olevia digitaalisen markkinoinnin kanavia (Internet-sivut, Facebook, verkkokauppa) entistä tehokkaimmiksi.
Tutkin työssäni yrityksen nettisivuja, Facebook-tiliä ja verkkokauppaa. Lisäksi kerroin yrityksen muista digitaalista markkinointikanavista kuten nettisivu/bannerimainonnasta sekä MTV3 televisiomainoksista.
Tämän opinnäytetyön tuloksissa löydettiin tehokkaita ratkaisuja kohdeyrityksen digitaalisen markkinoinnin hyötykäyttöön. Löysin selkeitä parannuksia verkkokauppaan, internetsivuihin sekä Facebookiin.