Asiakastyytyväisyystutkimus Esprit-myymälään
Pitkänen, Noora; Kareinen, Elisa (2017)
Pitkänen, Noora
Kareinen, Elisa
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201704124705
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201704124705
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä asiakastyytyväisyyskysely Joensuun Espritin asiakkaille, selvittää heidän ostokokemustaan ja –käyttäytymistään, sekä selvittää minkälainen on Espritin tyypillinen asiakas demografisilta tekijöiltään. Tutkimusmenetelmä oli kvantitatiivinen ja se suoritettiin Joensuun Prisman Esprit-liikkeessä.