THE EFFECTS OF AN INCENTIVE MECHANISM ON BRAIN DRAIN IN THE HOTEL INDUSTRY
Zhao, Danni (2016)
Zhao, Danni
Vaasan ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605188454
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605188454
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä vaikutukset kannustavan mekanismin aivovuodon hotellialalla. Mitä miksi tämä aihe on valittu, se on suhteen tekijän aikaisemmat työkokemusta hotellialalla. Koulutuksen jälkeen käytäntö useissa eri hotelleissa, on huomattava, että Kiinan hotellialalla on vastassaan vakava ongelma työntekijöiden vaihtuvuutta. Vaikka normaali henkilöstöhallinnon vaihtuvuutta pitäisi pysyä välillä 5% ja 10%, keskimääräinen luku hotellin henkilökunta Kiinan kolmessa suurimmissa kaupungeissa, kuten Pekingissä, Shanghaissa ja Guangzhoussa, on saavuttanut 30% ja joissakin tietyissä hotelleja prosenttiosuuden vielä saavutettu 45%. Siellä keulassa, vaikka useita uusia hotelleja kasvaa nopeasti, laatu service voi ei voida taata. Jotta Kiinan hotellialalla puututtava korkean työntekijöiden vaihtuvuus, opinnäytetyö vaikutuksia kannustavan mekanismin. Kautta kiekko-sion joidenkin työntekijöiden Hotelli Astor, voimme nähdä, että kun hotelli voi tarjota työntekijöille tehokkaat ja käytettävissä kannustimia, se on omiaan lisäämään työntekijän tunnetta hotellin joten hotelli voi CULTI -vate uskollisempia työntekijät, jotka pystyvät auttamaan hotellin ylläpitää korkeaa palvelun maine. Empiirisessä tutkimuksessa olemme hyödyntää sekä määrällisiä että laadullisia tutkimusmenetelmä jos kyselylomaketta ja syvällistä haastattelussa käytetään keräämään tietoja. Kohdeyritys Opinnäytetyön on kansainvälinen ketjun hotelli, nimeltään Westin Hotel, joka kuuluu Starwood ja on rankattu viiden tähden hotelli. Tulokset empiirisen tutkimuksen tämän hotellin osoittautua että yleiset harjoittelija vastaa lähes 40% kokonaismäärästä hotellin henkilökunta ja liikevaihdon näiden harjoittelijoiden aiheutuu vakavia ongelmia hotellin palvelun maine. Tämän lisäksi nykyiset kannustin mekanismi hotelli ei näytä toimivan motivoijana auttaa hotelli pitää kokeneita työntekijöitä. Sen sijaan toiminta näyttää olevan hygienia mukainen tekijä Herzberg motivaatio teoria, koska sen puute johtaa suureen harjoittelija vaihtuvuus.