Advanced System Testing with New Converter Technology – a Study Into System Optimization and Customer Value Creation
Johansson, Nicklas (2023)
Johansson, Nicklas
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121437319
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121437319
Tiivistelmä
Aihe käsittelee sitä, miten teknisillä innovaatiolla luodaan yritysarvoa. Yritys on tehnyt ison investoinnin teknologiaan, joka tule mahdollistamaan kehittynyt testi mahdollisuus tulevaisuudessa. Tarkoitus on ymmärtää miten tämä voisi antaa yritykselle kilpailuetua, differentiaation tai lisätä sisäisen tietotaidon, että yritys osaa työskennellä älykkäämmin ja minimoida hävikki. Tämä on tehty analysoimalla mahdollisuuksia ja ideoita ja miten nämä muutetaan tuotteisiin ja palveluihin.
Tutkimus on kvalitatiivinen, teoria koostuu innovaation tutkimuksesta, miten rakennetaan konsepteja ja miten järjestelmällisesti mennään ideasta valmiiseen tuotteeseen. Tiedot on kerätty puolistrukturoitu haastatteluiden kautta, haastateltuja on ollut kaupallisesta puolelta. Kerätyt tiedot ovat analysoitu ja niiden perusteella on tehty suosituksia. Isommat haasteet näille tyypin testeille on analysoitu ja selitelty.
Tutkimus on kvalitatiivinen, teoria koostuu innovaation tutkimuksesta, miten rakennetaan konsepteja ja miten järjestelmällisesti mennään ideasta valmiiseen tuotteeseen. Tiedot on kerätty puolistrukturoitu haastatteluiden kautta, haastateltuja on ollut kaupallisesta puolelta. Kerätyt tiedot ovat analysoitu ja niiden perusteella on tehty suosituksia. Isommat haasteet näille tyypin testeille on analysoitu ja selitelty.