Haku
Viitteet 1-10 / 15
Virtuaalinen todellisuus osana markkinointia
(2023)
Tässä tutkimuksessa keskitytään virtuaalisen todellisuuden markkinointimahdollisuuksiin. Tutkimus perustuu aiempiin tutkimuksiin, internetlähteisiin ja teemahaastatteluun. Tutkimus koostuu teoriaosuudesta, teemahaastattelusta, ...
Markkinoinnin automaation käyttöönotto kansainvälistyvässä kasvuyhtiössä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valmis markkinoinnin automaatiojärjestelmä kansainvälistyvälle kasvuyhtiölle, joka kehittää ja myy pikalatausratkaisuja B2B-markkinassa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
Kuluttajien mielikuvat verkkokaupan kehittämisessä
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan verkkokauppaa kuluttajien mielikuvien pohjalta. Tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, mitä mielikuvia kuluttajilla on verkkokaupasta, millainen brändi-imago verkkokaupalla ...
Videomarkkinointi - videontoistopalveluissa mainonta perinteisen TV-mainonnan haastajana
(2021)
Työssä tutkittiin TV-mainonnan sekä videontoistopalveluissa harjoitettavan videomainonnan kannattavuutta uusien internetin välityksellä toimivien alustojen noustessa laajaan suosioon. Tavoitteena oli tutkia mainittuja ...
Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy
(2022)
Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...
Verkon hyödyntäminen sijoitusasuntojen myynnissä
(2022)
Verkosta voi tilata nykyään melkein mitä tahansa. Sijoitusasuntoja on kuitenkin melko vähän verkossa saatavilla julkisesti. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään, miksi sijoitusasuntoja ei löydy paljoa verkosta ja mitä
hyötyä ...
Mikä tekee Jyväskylästä matkailukohteen?
(2022)
Vetovoimatekijät ja hyvä markkinointi matkailussa on tärkeää. Tieto myös omasta asiakaskunnasta ja asiakasprofiilin laatiminen on tärkeä osa hyvää matkailumarkkinointia. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miksi ...
Asiakaskunnan odotukset case Compass Group
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on saavuttaa syvempi tietämys Compass Group ravintoloiden asiakaskunnan odotuksista, toiveista ja käyttäytymisestä. Asiakaskunta määrittää pääsääntöisesti sen, mitä ravintolan tuotevalikoimaan voi ...
Digimarkkinoinnin kehittäminen, Case: Kepit Systems Oy
(2022)
Kepit Systems Oy:llä oli tarve kehittää omaa digitaalista markkinointiaan. Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistutkimuksena toimeksiantajalle. Kehittämistehtävänä opinnäytetyössä oli selvittää digitaalisen markkinoinnin ...
SaaS-ohjelmiston markkinointi Skillwell Oy:lle
(2023)
Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva ja kehittyvä markkinoinnin prosessi. Digitalisaation kehittyessä digitaalisen markkinoinnin tärkeys yritysten ja organisaatioiden liiketoiminnalle on kasvanut valtavasti. Modernissa ...