Haku
Viitteet 1-10 / 30
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Tiedolla johtaminen osana työn tekemisen muutosta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedolla johtaminen on tämän artikkelikokoelman kattoteema, jota monialainen Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat ovat käsitelleet työelämää kehittävissä YAMK opinnäytetöissään. Teemaryhmässä oli mukana ...
Sähköisen puhelinjärjestelmän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyöni aiheena oli kehittää C Finance Oy:n sähköistä puhelinjärjestelmää. Kehittämistyö sisälsi yrityksen sähköiseen puhelinjärjestelmään ja sen kehittämistyökaluihin tutustumista. Kehittämistyön tarkoituksen oli ...
Osaaminen ja jatkuva oppiminen digiajan toimintaympäristössä
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Osaamisen hallinta -teema kokoaa yhteen YAMK-opinnäytetyöt, joista ovat vastanneet Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat. Tässä julkaisussa olevaa viittä artikkelia on ollut laatimassa 11 monialaisen ...
Infra-alan yrityksen digitalisaatio: Case Suvanto Infra Oy:n toiminnanohjausohjelmiston valinta
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia työn tilaajalle, Suvanto Infra Oy:lle, kehitysehdotus digitaalisesta toiminnanohjausjärjestelmästä. Toimeksiantajan ongelmana oli, että nykyinen kokonaisvaltainen yrityksen toiminnanohjaus ...
Lean-mallin hyödyntäminen johtamisessa
(2023)
Tämä on tutkimuksellinen opinnäytetyö, joka käsittelee Lean-johtamismallin hyödyntämistä esihenkilöiden työtehtäviin. Tutkimuksessa pyrittiin tunnistamaan niitä näkökulmia, miten erilaiset esihenkilöt voivat hyödyntää ...
Yhteistyöstä voimaa yrityksiin : sitouttamiskeinoja yritysryhmähankkeeseen
(2023)
Yritystoiminta nykypäivänä vaatii verkostoitumista ja harva yritys pystyy kiristyvässä kilpailussa pärjäämään tehokkaasti yksin. Verkostoitumalla saavutetaan kilpailuetua ja pienyrittäjän kontaktit sekä yhteistyö lisääntyvät. ...
Yrityksen kalustonhallinnan modernisointi
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli hankkia ja ottaa käyttöön uusi kalustonhallintajärjestelmä ja sen avulla modernisoida kalustonhallinta helpommin ylläpidettäväksi. Tavoitteina oli, että projektin jälkeen käytössä olevaa järjestelmään ...
Osakokoonpanokuljetusten hukan vähentäminen ja MIR-kuljetusrobotin käyttöönotto
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia BRP Finland Oy:n tuotantotiloissa osako-koonpanojen kuljetuksissa esiintyvää hukkaa sekä selvittää, kuinka paljon se ai-heuttaa kustannuksia yritykselle vuositasolla. Opinnäytetyössä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Case PS-Kouru Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona sadevesijärjestelmien ja kattoturva-tuotteiden myyntiä ja paikalleen asennusta harjoittavalle yritykselle, PS-Kouru Oy:lle. Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen asiakaskokemuksen ...