Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaskokemus kehittämistyön kivijalkana
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Menestyvä digitaalisen ajan palveluliiketoiminta edellyttää hyvää asiakaskokemuksen johtamista. Asiakaskokemus kehittämisen kivijalkana -julkaisussa asiakaskokemusta käsitellään monipuolisesti kuudessa tutkimuksellisessa ...
Tiedolla johtaminen osana työn tekemisen muutosta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiedolla johtaminen on tämän artikkelikokoelman kattoteema, jota monialainen Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat ovat käsitelleet työelämää kehittävissä YAMK opinnäytetöissään. Teemaryhmässä oli mukana ...
ICT-alan etäharjoittelun nykytila ja tarpeet
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Etäharjoittelusta on tullut etätyön ohella arkipäivää. ICT-alalla toimintatapa on luonteva työympäristön ja työkalujen digitaalisuuden vuoksi. Etäharjoittelun mielekäs ja laadukas toteutus edellyttää kuitenkin osapuolten ...
Mikroyrittäjien kasvuverkosto Meri-Lapissa
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2021)
Lapin mikroyritysten kasvuverkosto -hankkeessa luodaan Lapin erityispiirteistä lähtevä mikroyritysvetoinen verkosto. Hankkeessa hyödynnettiin soveltuvin osin Pohjois-Pohjanmaalla Mikroyritysten kasvualusta -hankkeessa ...
ReStartUp – Uusi startti yritykselle
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
ReStartUp – Uusi startti yritykselle -hankkeen tavoitteena on ollut saada yritystoiminnasta luopumista pohtivat yrittäjät ja potentiaaliset uudet jatkajat kohtaamaan toisensa. Näitä tarkoituksia varten käynnistettiin ...
Osaaminen ja jatkuva oppiminen digiajan toimintaympäristössä
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2020)
Osaamisen hallinta -teema kokoaa yhteen YAMK-opinnäytetyöt, joista ovat vastanneet Digiajan palvelujohtamisen YAMK-tutkinnon opiskelijat. Tässä julkaisussa olevaa viittä artikkelia on ollut laatimassa 11 monialaisen ...