Haku
Viitteet 1-5 / 5
Kaupungin merkitys opiskelupaikan valinnassa : Jyväskylän kaupunki ja kansainväliset korkeakouluopiskelijat
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa Jyväskylän kaupungin opiskelijabrändin tunnettavuuden ja vetovoiman tilannetta kansainvälisten opiskelijoiden keskuudessa. Lisäksi tavoitteena oli saada ajankohtaista tietoa ...
Tornion panimon kansainvälistäminen - markkinointisuunnitelman kehittäminen Espanjan markkinoille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tornion Panimolle toimiva markkinointisuunnitelma Espanjan markkinoille, kohdennettuna Costa del sol -alueelle. Opinnäytetyössä suunniteltiin markkinoinnin vuosikello vuodelle ...
Liiketoiminnan konsultaatiopalvelujen käyttö ja tarpeet majoitus- ja ohjelmapalvelualojen toimijoiden keskuudessa
(2021)
Opinnäytetyössä kartoitettiin Suomessa toimivien majoitus- ja ohjelmapalvelualojen yritysten tarpeita erilaisille liiketoiminnan konsultaatiopalveluille.
Kartoituksen tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle ...
Hankinnan kehittäminen yrityksessä X
(2023)
Tämä opinnäytetyö on tehty talonrakennusalan yrityksen X hankintaorganisaation toiminnan kehittämiseksi. Yrityksessä X esiin nousseiden kehittämistarpeiden pohjalta on syntynyt idea tähän opinnäytetyöhön. Työn tavoitteena ...
Verkkokaupan käytettävyyden merkitys asiakaskokemukselle
(2022)
Opinnäytetyöni aiheena oli verkkokaupan käytettävyyden merkitys asiakaskokemuksen syntymisessä. Tarkoituksenani oli määrittää, mitkä verkkokaupan osaalueista kuluttaja kokee tärkeimmiksi, jotta ostoprosessi viedään loppuun ...