Haku
Viitteet 1-10 / 36
Pankin palveluiden kehittäminen ja asiakaskokemus – Tornion Osuuspankin päivittäispalvelut
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kyselyllä toteutetun tutkimuksen avulla asiakkaiden tyytyväisyyttä eri palvelukanaviin ja selvittää kehitettävät koh-teet päivittäispalveluissa. Samalla kyselyn tavoitteena oli ...
ARVOPOHJAINEN PALVELUN LAADUN KEHITTÄMINEN: Kemin Satama Oy & Kemi Shipping Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Kemin sataman palveluiden laatua sataman keskeisimpien arvojen näkökulmasta. Toimeksiantajina olivat Kemin Satama Oy sekä sataman suurin operaattori Kemi Shipping Oy, jotka valikoivat ...
Verkkokaupan ostopolku ja oston keskeyttäminen - Case Disturb.fi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa Disturb.fi-verkkokaupan asiakkaiden ostopolku ja mahdollisia syitä oston keskeyttämiseen. Disturb on vaatealan verkko-kauppa, joka myy sekä miesten että naisten vaatteita. Alalla ...
Matkailijoiden merkitys- TULITAUKO Oy: Mennäänkö lättykahville?
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Pudasjärvellä sijaitseva TULITAUKO Oy. Tavoitteena työssäni oli selvittää matkailun ja matkailijoiden vaikutuksia toimeksiantaja- yrityksen liiketoiminnalle. Työ käsitteli lisäksi ...
Matkustajan palveluprosessien kehittäminen Ivalon lentoasemalla
(2021)
Opinnäytetyö keskittyy Ivalon lentoaseman palveluprosessien kehittämiseen. Monesti lentoaseman palveluita ajatellaan vain asiakkaan eli matkustajan näkökulmasta. Sidosryhmien kuten taksiyrittäjien, matkanjärjestäjien ja ...
Palveluorganisaation yhteiskehittäminen - Valmentava johtaminen uudistamisen edistäjänä
(2020)
Laadin opinnäytetyön toimeksiantosopimuksella Keskinäinen vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapille. Opinnäytetyön tarkoitus oli LähiTapiola Lapin toimistopalvelujen uudistaminen ja kehittäminen elämänturvatoimistoiksi niin, että ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa : LähiTapiola Lappi
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa, mihin huomioitiin verkko- ja chatpalvelu. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapin digitaalista asiakaskokemusta. ...
Asiakastutkimus case: Kangastalo
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimuksella pyrittiin saamaan selville torniolaisen kangaskaupan asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen palvelun laatuun ja tuotevalikoimaan. Tutkimus toteutettiin ...
Vastaavatko taloushallintoyritysten tarjoamat palvelut asiakkaiden tarpeisiin? : Kasvun Kaverit Oy
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli taloushallintopalveluita ostavien asiakkaiden käyttämät tilitoimistojen palvelut. Työn tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tarpeita ja odotuksia taloushallintopalvelu yritysten tarjoamien ...
Asiakastyytyväisyystutkimus: Ranuan Tarvikekeskus Oy:n verkkokauppa
(2022)
Opinnäytetyön tavoite oli tutkia Ranuan Tarvikekeskuksen verkkokauppa-asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Ranuan Tarvikekeskus on noin 80 henkilöä työllistävä yritys, joka myy kelkkoja, mönkijöitä ja moottoripyöriä sekä ...