Sosiaalisen median merkitys Digimarkkinoinnin keinona - Case: Art In Tanzania
Toivanen, Katriina (2021)
Avaa tiedosto
Lataukset:
Toivanen, Katriina
2021
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021121526133
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021121526133
Tiivistelmä
Web 2.0 ja sosiaalinen media ovat mullistaneet yritystoiminnan ja markkinoinnin perinteiset keinot. Asiakkaiden käyttäytymisen muututtua siirryttiin digi -aikakauteen ja sitä myötä sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi ovat nousseet yhdeksi tärkeimmäksi digimarkkinoinnin keinoiksi. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa digimarkkinoinnin suunnitelma Itä-Afrikassa toimivalle kansalaisjärjestölle. Tietoperusta keskittyy kattamaan digimarkkinoinnin perusteet, jonka jälkeen esitellään sosiaalisen median eri alustat, jotka ovat keskeisiä toimeksiantaja organisaatiolle. Opinnäytetyö lähestyy digimarkkinointia käytännön läheisellä tavalla produktin toiminnallisen osion ansiosta. Due to travelling restrictions because of COVID-19, NGO’s around the world have been struggling to continue their programs, which has then affected their operation structures. Yet we wanted to see this situation as an opportunity to grow slowly towards more digitized version of the organization’s performance. The aim of this part of the Thesis, was to gain knowledge on how to get real value out of using different tools and analytics for successful marketing, that were represented in the theory part of the Thesis. The product was conducted for a NGO located in Tanzania. Art in Tanzania is a non-governmental organization located in Dar Es Salam East of Africa and it’s been operating with the communities for more than twenty years.