Haku
Viitteet 1-10 / 282
Koordinaattorityön kehittäminen maahantuontiyrityksessä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa kohdeorganisaation koordinaattorityön nykytila ja sen kehittämismahdollisuudet. Tämän lisäksi tavoitteena oli parantaa koordinaattorityön ohjattavuutta. Kohdeyritys on kasvava ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma : case CableCrew Oy
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella pienillä resursseilla toimiva digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantaja on infra-alalla toimiva B2B-yritys, joka urakoi Etelä-Suomessa, ...
Asiakaspolun vaiheet : Asiakaspolun kohtaamispisteet Adapteo Finlandille
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaspolun vaiheita ja niiden merkityksiä. Tutkimus alkoi asiakaspolun kohtaamispisteiden tunnistamisesta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat käyvät läpi päätöksentekoprosessin ja miten ...
Tietopyyntöjen käsittely Länsi-Suomen syyttäjäalueella
(2023)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka tietopyyntöjen käsittelyä tulisi kehittää kohdeorganisaatiossa. Työssä tutkittiin, millainen oli tietopyyntöjen käsittelyn nykytila ja millaisia ongelmia tietopyyntöjen ...
Vilkas Group OY: Determining the competitive advantages of an e-commerce platform through customer survey
(2023)
The objective and aim of the thesis were to understand the e-commerce platform markets in order to find out the competitive advantages platform providers have on each other. This was done to give the case company insight ...
Käyttäjäkokemuksen parantaminen digitaalisessa taloushallinnossa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin kehittämiskohteita taloushallinnonohjelmistoista, joita taloushallinnonammattilaiset kokivat puutteellisiksi. Tutkimus tehtiin puhtaasti akateemisessa tarkoituksessa eikä sillä ollut ...
Tarkastajien peruskoulutuksen kehittäminen verkkoympäristöön : siemenlain alaiset tarkastukset
(2023)
Työssäoppimisen muutos perinteisistä koulutuksista verkko-oppimisympäristöissä opiskeltaviin verkkokoulutuksiin on viime vuosina ollut nopeaa. Verkkokoulutuksia voidaan työtehtävien lomassa nopeasti hyödyntää uuden tiedon ...
Uuden sähkötuotteen kehittäminen kuluttajaliiketoiminnalle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tilaajana toimi Lumme Energia Oy, joka on yksi Suomen suurimmista sähkönmyyjistä. Se toimii valtakunnallisesti, eli se myy sähköä koko Manner-Suomen alueella. Sen kuluttajille tarkoitetussa tuotevalikoimassa ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Huonekalukauppa.net
(2023)
Tämän tapaustutkimuksen tavoitteena oli mitata asiakastyytyväisyyden tasoa eli tuotteiden ja palvelun aikaansaaman asiointikokemuksen arvoa aloittelevan verkkokaupan (Huonekalukauppa.net) asiakkaiden keskuudessa ja saatujen ...
Asiakaspolun viestintä ja sen automaatio : Case WiseGolf
(2023)
Tässä työssä selvitettiin asiakaspolun viestinnän työkalujen ja automaation toimivuutta WiseNetwork Oy:n WisePlatform- järjestelmällä golf-alalla. Työympäristönä toimi Porin Golfkerho Ry. Tavoitteena oli saada näyttöä ...