- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

    • Asfalttiaseman käsikirjan luominen päivittäisen toiminnan tueksi 

      Pyyhtiä, Samu (2022)
      Tämän työn tarkoituksena oli luoda asfalttiasemien yhteinen käsikirja Asfalttikallio Oy:n käyttöön. Työn tavoitteena oli luoda yritykselle toimiva käsikirja, joka helpottaisi asfalttiasemien päivittäistä toimintaa. Työssä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakasesitteiden valmistamisprojekti lastensuojelulaitos Keisarinviitalle. Lasten osallistaminen esitteiden teon prosessiin 

      Kiminki, Miikka (2022)
      Suunnittelin ja toteutin kolme erilaista esitettä lastensuojelulaitos Keisarinviitalle. Tilaus oli kolmelle erilaiselle esitteelle. Yksi esite oli suunnattu Keisarinviittaan muuttamassa olevalle lapselle, toinen esite oli ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemuksen kehittäminen lifestyle-yrityksessä 

      Kangas, Viivi (2023)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli perehtyä asiakaskokemukseen ja sen kehittämiseen lifestyle-yrityksessä, joka toimii verkkokaupan ja kivijalkamyymälän yhdistelmänä. Työn tavoitteena oli selvittää verkkokaupan ja ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemuksen kehittäminen, Case : Huvivaltio PowerPark 

      Kumpula, Sini (2024)
      Tämän kehittämistyön tavoitteena oli tuottaa tietoa ja kehitysehdotuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen Huvivaltio PowerParkin palvelu-uudistuksessa, koskien lippujen ostoprosessia verkkokaupassa sekä lippujen aktivointia ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaslähtöisen myyntiprosessimallin kehittäminen vakuutusalan yritykselle 

      Kaukainen, Matias (2022)
      Myyntitapoja on olemassa yhtä monta kuin on myyjiäkin. Erilaisia myyntitapoja voidaan kuitenkin yhtenäistää ja varmistaa myyntitapahtuman laatu, luomalla kaikille yhteinen tapa toimia. Myyntityössä se tarkoittaa laadukasta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakasnäkökulman vahvistaminen : ISAE 3402 -palkanlaskentapalvelun laadun arviointi 

      Sainio, Nea (2024)
      Tämä opinnäytetyö keskittyi tutkimaan toimeksiantajaorganisaation palkanlaskentapalvelun laatua ja sen valvontaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Tavoitteena oli selvittää, miten kysely voisi auttaa arvioimaan palvelun ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspalautteen hyödyntäminen markkinointiviestinnässä 

      Nuutinen, Merja (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Sopimusvuori ry:lle suunnitelma asiakaspalautteiden hyödyntämiseen markkinointiviestinnässä. Sopimusvuoren palveluiden tilaaja vaihtuu kunnista hyvinvointialueelle, minkä johdosta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspolun vaiheet : Asiakaspolun kohtaamispisteet Adapteo Finlandille 

      Ketonen, Pia (2024)
      Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaspolun vaiheita ja niiden merkityksiä. Tutkimus alkoi asiakaspolun kohtaamispisteiden tunnistamisesta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat käyvät läpi päätöksentekoprosessin ja miten ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspolun viestintä ja sen automaatio : Case WiseGolf 

      Tuovinen, Joonatan (2023)
      Tässä työssä selvitettiin asiakaspolun viestinnän työkalujen ja automaation toimivuutta WiseNetwork Oy:n WisePlatform- järjestelmällä golf-alalla. Työympäristönä toimi Porin Golfkerho Ry. Tavoitteena oli saada näyttöä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakasturvallisen kotiutusmallin kehittäminen sairaalaosaston ja kotihoidon välillä 

      Tamminen, Anu (2024)
      Kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa kotihoidon tarkistuslista kotiutustilanteisiin ja kirkastaa kotiutusmallia. Kehittämistyön tuloksena laaditun tarkistuslistan on tarkoitus antaa henkilöstölle työväline, jolla ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyys ja tunnettuus: case Sallila Sähköasennus Oy 

      Harakka, Eve (2021)
      Tämä opinnäytetyön toteutettiin, jotta Sallila Sähköasennus Oy saisi tietoa asiakastyytyväisyytensä nykytilasta, tunnettuuden tasosta ja asiakkaiden mielikuvista yritystä kohtaan. Lisäksi tavoitteena oli sen ollessa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyyskysely aitioasiakkaille : case Ilves Hockey Oy 

      Jokinen, Samuli (2023)
      Opinnäytetyössä oli tarkoituksena suorittaa Ilves Hockeyn aitio asiakkaille jälkimarkkinointina asiakastyytyväisyyskysely. Kysely suoritettiin aitioasiak-kaille ensimmäistä kertaa uudella Nokia Areenalla. Tavoitteena oli ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyyskysely Huntteri Oy 

      Hirvaskari, Mimmi (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja kehittää yhden Suomen johtavan polkupyörämaahantuojan Huntteri Oy:n toimintaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Opinnäytetyö rakentui tutustumalla aiheen teoreettiseen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyyskysely Rauman Puistokahvilalle 

      Saarelainen, Antti (2022)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin toimeksiantajayrityksen eli Rauman Puistokahvilan asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksen tavoitteena oli saada mahdollisimman laajasti tietoa yrityksen asiakkaiden asiakastyytyväisyydestä, sekä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyyskysely T:mi JEMILA:n asiakkaille 

      Lyytikäinen, Laura (2023)
      Tämän opinnäytetyön avulla toteutettiin asiakastyytyväisyyskysely kotipalveluyritykselle nimeltään JEMILA. Asiakastyytyväisyyskyselyn avulla haluttiin selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat olivat tämänhetkiseen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyyskyselyn kehittäminen kehitysvammaisten toimintakeskukselle Eurassa 

      Vuorinen, Jenni (2022)
      Opinnäytetyön toiminnallisena tavoitteena oli luoda Euran kunnan toimintakeskuksen työntekijöiden käyttöön asiakkaille soveltuva asiakastyytyväisyyskysely sekä siihen tarvittava vastauksia, kyselyn tuloksia ja laadun ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Huonekalukauppa.net 

      Forssten, Robert (2023)
      Tämän tapaustutkimuksen tavoitteena oli mitata asiakastyytyväisyyden tasoa eli tuotteiden ja palvelun aikaansaaman asiointikokemuksen arvoa aloittelevan verkkokaupan (Huonekalukauppa.net) asiakkaiden keskuudessa ja saatujen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Style & Gravity 

      Saarinen, Milla (2023)
      Tässä opinnäytetyössä selvitettiin määrällisellä eli kvantitatiivisella tapaustutkimuksella asiakkaiden tyytyväisyyttä toimeksiantajana olevan Parturi-kampaamo Style & Gravityn palvelujen laatuun eli mihin palvelun ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyystutkimus apteekille 

      Mäkelä, Oona (2023)
      Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyys apteekille. Asiakastyytyväisyyttä selvitettiin asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Työn tarkoituksena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttivat apteekin valintaan, kun paikkakunnalla ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Case: LähiTapiola Pääkaupunkiseutu 

      Luoto, Waltteri (2024)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää LähiTapiola Pääkaupunkiseudun nykyisten asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluun, palvelutarjontaan sekä etsiä syitä vakuutusyhtiön vaihtamiseen. Asiakaskokemuksella on merkittävä tekijä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad