Haku
Viitteet 1-10 / 26
Miten tuottaa arvoa teknologian avulla tulevaisuudessa? – Tapausesimerkkinä Akavan Erityisalat ry.
(2023)
Ammattiliittojen toimintaympäristöön vaikuttavat digitaalinen transformaatio sekä toimintatapojen ja ajattelumallien muutos. Ammattiliittojen jäsenmäärät ovat laskusuunnassa ja niillä on haasteita hankkia uusia jäseniä. ...
Kansainvälinen yhteisöllisyys ja arvon yhteisluominen osana jälleenmyyjien asiakaskokemusta
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää toimeksiantajan jälleenmyynnin asiakaskokemusta yhteisöllisyyden ja arvon luomisen teemat huomioiden. Opinnäytetyö on toteutettu tutkimuksellisena kehitysprosessina, jossa kehittämis ...
Verkko-opettajankoulutuksen käyttäjälähtöinen kehittäminen skaalautuvassa koulukonseptissa
(2023)
Kehittämistyö toteutui tutkijan omassa työpaikassa, jonka päätoimialana on suomalaiseen opetusosaamiseen pohjautuva koulutusvientipalveluiden tuottaminen ja toteuttaminen kansainvälisille markkinoille. Yrityksen palvelut ...
Asiakasymmärryksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Opinnäytetyön kehittämistyön kohteeksi määriteltiin toimeksiantajan kanssa asiakasymmärryksen kehittäminen Barski Helsinki anniskeluravintolassa palvelumuotoilun keinoin. Tavoitteena on kasvattaa asiakasymmärrystä tutkimalla ...
Kaikki tiet vievät lahjoittamiseen: käytettävyystutkimus ja palvelumuotoilu nettisivujen kehittämistyön perustana
(2021)
Tutkimusprojektin tarkoituksena oli kehittää Nenäpäivä-säätiön nettisivuja ja tuottaa jäsenneltyä käyttäjätietoa nettisivujen uudistusprosessin ja jatkokehittämisen tueksi. Sen tavoitteena oli kuvata ja selittää sitä, miten ...
Palveluprosessien kehittäminen identiteetti- ja käyttöoikeuksien hallinnassa tietoturvayksikössä
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena opinnäytetyönä (PONT) toimeksiantoyritykselle. Opinnäytetyön keskiössä ovat identiteetti- ja käyttäjähallinnan järjestelmä, ryhmien- ja jakelulistoihin liittyvien toimintojen ...
”Yhteistyön tärkein tavoite on yhteinen ymmärrys” Sosiaali- ja terveyspalvelujen välinen yhteistyö ja sen kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on sosiaali- ja terveyspalvelujen toimintamallien välisen yhteistyön kehittäminen entistä toimivammaksi. Tarkoituksena on kartoittaa toimintamallien välisen yhteistyön haasteita ja mahdollisia ...
Personoitu digitaalinen palvelu Kespron noutotukkuasiakkaille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakasyrityksen nykyisiä digitaalisia palveluita, parantaa niiden käyttökokemusta ja saada entistä suurempi osa nykyisistä yritysasiakkaista niiden pariin. Toimeksiantajana ...
Digitaalisen työympäristön perehdytyksen kehittäminen työntekijälähtöisestä näkökulmasta
(2021)
Positiivista tulokaskokemusta tukeva perehdytys lisää uuden työntekijän sitoutumista ja työhyvinvointia sekä vähentää työvoiman vaihtuvuutta. Perehdytyksen onkin arveltu kasvavan yrityksissä rekrytoinnin kaltaiseen ...
Sairaanhoitajien näyttöön perustuvan toiminnan profiilien tunnistaminen palvelumuotoiluprosessin avulla
(2022)
Työn tarkoituksena oli tunnistaa sairaanhoitajien näyttöön perustuvan toiminnan profiileja palvelumuotoilumenetelmien avulla. Kehittämisen kohteeksi rajattiin Vantaan sairaalan sairaanhoitajien näyttöön perustuva toiminta. ...