Haku
Viitteet 1-10 / 11
Tehokkuutta Yritys A Oy:n laskutusprosessiin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Yritys A Oy:n laskutusprosessia ja pyrittiin löytämään ratkaisuja sen nopeuttamiseksi ja tehostamiseksi. Case-yrityksen laskutusprosessi on hidas ja monimutkainen. Tavoitteena työssä oli ...
Innovaatiot ja innovatiivisuus – Innovaatiokartoitus Espoon sosiaali- ja terveystoimen Geriatrisessa keskuksessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
Innovaatioiden merkitys on organisaatioille tärkeää. Innovaatiot takaavat mahdollisuuden kehitykseen ja uusien ratkaisujen löytämiseen. Innovaatioita ja innovatiivisuutta voidaan organisaatioissa edistää innovaatiojohtamisen ...
Kotimaan merityösuhteet palkanlaskennan näkökulmasta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Helsingissä toimivan pienen varustamon palkanlaskentaprosessia. Keskiössä ovat kotimaan merityösuhteissa sovellettavien lainsäädösten sekä kotimaan matkustaja-alusliikenteen ...
Myyjän perehdyttäminen : case: Carlings Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli perehdyttämisohjelman laatiminen uusille myyjille. Projektin toimeksiantaja oli Carlings Oy. Perehdyttämisohjelma rajattiin uuden myyjän perehdyttämiseen.
Projektin tavoitteena oli saada ...
Brändin tunnettuuden lisääminen verkkoviestinnän avulla : Case: Yritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin muotialalla toimivan toimeksiantajayrityksen, X:n, ulkoisen verkkoviestinnän nykytilaa ja kehitettiin tämän toimintaa sosiaalisessa mediassa. Tärkeimpänä tavoitteena opinnäytetyössä oli tuoda ...
Markkinointistrategia Gemmacap Oy:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointistrategia Gemmacap Oy:n Vastaavien tuotteiden rekisterille. Vastaavien tuotteiden rekisteri on LVIS-alan (lämpö-, vesi-, ilmanvaihto- ja sähkö-) urakoitsijoille ...
Beginner’s Guide - How to Become a Successful Investor
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
The main objective of this thesis is to teach a total beginner how to become an investor and to start investing successfully.
There are so many different ways to invest and various investment categories, so I had to ...
Customer loyalty activation through online direct marketing
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Direct email marketing is a popular marketing communication tool used by businesses to either attract consumers to buy their products or services or transform existing customers into loyal customers. Company X, a leader ...
The experience of the candidate in the recruitment process : a case study of Finnish P&C Insurance
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
This project was implemented for Finnish P&C Insurance Ltd, during fall 2017. Finnish P&C Insurance Ltd is a modern insurance company that produces tailor-made insurance services to its partners. The company is fast growing ...
Kehitystyö konsulttiyrityksen kasvuun ja kansainvälistymiseen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää konsulttialan yritysten tämän hetkistä kilpailutilannetta tutkimalla liikkeenjohdon konsultointialan markkinoita ja kilpailukenttää. Tutkimuksen pohjalta opinnäytetyön toimeksiantajalle ...