Haku
Viitteet 1-10 / 59
Perustettavan yrityksen verkkonäkyvyyden kehittäminen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään perustettavan terapia-alan pienyrityksen verkkonäkyvyyden ja digimarkkinoinnin kehittämistä. Työssä kuvataan verkkosivujen suunnittelua ja toteutusta sekä sosiaalisen median ...
Päivitetyn asiakaspolun käyttöönotto rakentamisen aikana
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia päivitetyn asiakaspolun toimivuutta rakentamisen aikana ja sitä kautta parantaa asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rakennusalan yritys, joka rakentaa ...
Onnistuneet product drop -strategiat
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää product drop -strategian merkitystä ja vaikutuksia brändien ja yritysten markkinointiin digitaalisessa ympäristössä. Työssä analysoitiin product drop -strategiaa sekä sen toteutumista ...
Passiivisten käyttäjien aktivointi Frank App-mobiiliapplikaatiossa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayritys Frank Studentsin tehokkain markkinointikanava passiivisten käyttäjien aktivointiin Frank App-mobiiliapplikaatiossa. Toimeksiantajan kokonaisvaltaisena ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma henkilöstöpalvelualan yritykselle soveltamalla SOSTAC- ja RACE-malleja
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa HR Solutions Finland Oy:n digitaalista markkinointia ja luoda selkeä sekä käytännönläheinen markkinointisuunnitelma yrityksen digitaalisen markkinoinnin tarpeisiin. Toimeksiantaja ...
Passiivisten työhakijoiden aktivointi markkinoinnin keinoin it-alalla
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää voiko passiivisia työnhakijoita aktivoida hakemaan avoimiin työpaikkoihin hyödyntämällä markkinointia ja työnantajamielikuvaa. Tarkoitus oli tutkia toimeksiantajayrityksessä vuoden ...
Pienyrittäjän digimarkkinointisuunnitelma
(2024)
Tutkimus keskittyy kehittämään yrityksen liiketoimintaa digitaalisen markkinointisuunnitelman avulla. Tavoitteena on parantaa näkyvyyttä ja houkutella potentiaalisia asiakkaita tehokkaammin. Opinnäytetyössä luodaan ...
Mobiilietujen arvontuotto eri etutyypeillä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tutkimuksessa tarkasteltiin tapoja kasvattaa nimeämättömän ravintola-alan toimijan mobiilietujen arvoa kuluttajalle, koskematta itse edun rahalliseen arvoon. Yritys halusi testeissään erityisesti selvittää ...
Harhaanjohtava markkinointi rikoksena
(2021)
Opinnäytetyössä käsitellään harhaanjohtavaa markkinointia rikoksena. Opinnäytetyössä tutkitaan harhaanjohtavan markkinoinnin sääntelyä kansainvälisellä, kansallisella sekä myös itsesääntelyn tasolla. Tässä työssä keskitytään ...
Vankimessut virtuaalitapahtumaksi palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Vankimessut järjestetään 7.-13.6.2021 virtuaalitapahtumana. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää tukimateriaalia sekä järjestää videotuotannon työpajoja Vankimessujen ohjelmien tuottamiseksi. Messuohjelmien lisäksi, ...