Haku
Viitteet 1-4 / 4
The effectiveness of radio marketing in branding – perceptions of SMEs
(2019)
Radio-organisaatiot ja mediatoimistot ovat tutkineet radiota sekä medioita yleisesti, mutta nämä tutkimukset ovat ylenkatsoneet vaikutuksia pieniin- ja keskisuuriin yrityksiin sekä paikallisuuteen. Paikallisesti toimivalle ...
An analysis of investing in U.S. equities with the application of quantitative factor portfolios
(2019)
This study aimed to examine the potential of applying factors of the modern asset pricing models to automated long-term portfolio management in the U.S. context. Specifically, the factors of Fama and French’s Three-factor ...
Consequences of the deregulation of the taxi services : Insights from consumers in the Oulu region.
(2019)
Suomen taksimarkkinat vapautettiin Liikenne- ja viestintäministeriön toimesta heinäkuussa 2018. Taksimarkkinauudistukselle asetettuja tavoitteita olivat kuljetusalan palvelujen ja työpaikkojen kasvattaminen, palvelun laadun, ...
Comparative Study on Competitiveness between Norway and Russia
(2019)
In the modern world, scholars have paid significant attention to the competitiveness of nations, since it reflects the economic and the social situation of a country. There are frameworks and models that determine a level ...