Haku
Viitteet 1-10 / 17
Asiakaskokemuksen kehittäminen fine dining-ravintolassa : Case Ravintola Pöllöwaari
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kokonaiskuva asiakaskokemuksesta fine dining-ravintolaympäristössä. Tutkimuskysymykset liittyivät fine dining-illalliskokemuksen laatukriteereihin, onnistuneen asiakaskokemuksen ...
The most important motivational factors in the context of the United Arab Emirates outbound travel to Lapland: Helping Lapland travel industry to prepare for the post pandemic time
(2021)
Opinnäytetyön tilaajana toimi Finnish Business Council UAE. Työn tarkoituksena oli tutkia työntäviä ja vetäviä voimia, jotka vaikuttavat Arabiemiirikunnista tulevien matkustajien päätökseen matkustaa Lap-piin. Näitä ...
Hiljainen tieto osaamisen kehittämisessä: Kokemuksia monimyymälätyöskentelystä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää näkemyksiä hiljaisen tiedon jakamisen vaikutuksesta myyjien osaamisen kehittymiseen Alkon monimyymälätyöskentelyssä. Tutkimuskysymykset liittyivät hiljaisen tiedon ymmärrettävyyteen ...
Työnantajapalvelun palveluprosessin kehittäminen Keski-Suomen TE-toimistossa: ehdokasesittely
(2023)
Ehdokasesittely on työnantajille suunnattu TE-toimiston palvelu, jossa TE-toimiston työttömien työnhakijoiden tietorekisteristä etsitään ehdokkaita työnantajalla avoimena olevaan työpaikkaan. Palvelu tehdään työnantajan ...
Ohjelmistoyrityksen verkoston arvon määritys yritystä myytäessä
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ohjelmistoyrityksen verkoston arvo.
Tutkimustehtävänä oli laatia malli ohjelmistoalan yrityksen verkoston arvon
määrittämiselle. Tutkimuksessa selvitettiin millainen on ...
Lapuan alueen matkailun kehittäminen : verkostoitumisen mahdollisuudet alueellisessa strategiassa
(2022)
Verkostoituminen sekä verkoston luominen koetaan tämänhetkisessä matkailustrategiassa elinehtona. Kilpailukentässä pärjätäkseen tulee alueellisilla toimijoilla olla toimivat keskinäiset verkostot ja niiden pohjalta luotu ...
Työyhteisöviestinnän keinot keskijohdon työhyvinvoinnin tukena ravintola-alalla
(2022)
Työhyvinvoinnista keskustellaan näkyvästi niin mediassa kuin suomalaisessa ja kansainvälisessä tutkimuskentässä. Myös palvelualojen työhyvinvoinnista ja kriisiä lähentelevästä työvoimapulasta on uutisoitu, etenkin vuonna ...
Etätyön ja digiosaamisen kehittäminen Tampereen seudun ammattiopistossa
(2021)
Koronapandemia ja sen myötä aiheutuneet poikkeusolot saivat työelämän ja sitä kautta opetusalan nopean muutoksen eteen. Tämän ns. nopeutetun digiloikan myötä piti sekä opetushenkilöstön että opiskelijoiden siirtyä ja ...
Rakentava palaute ja sen palauteprosessi esihenkilön näkökulmasta
(2022)
Rakentavan palautteen antamista voidaan nykyään pitää yhtenä esihenkilöiden tärkeimmistä työtehtävistä. Organisaatioiden kannalta rakentavan palautteen antaminen on myös merkittävää, koska rakentavan palautteen avulla ...
Sähköinen huoltokirja kiinteistöjohtamisen työkaluna
(2022)
Tiivistelmä
Sähköinen huoltokirja on talotekniikka alalla, niin projekti - kuin ylläpito ja huoltopuolella, käytössä oleva järjestelmä, jonne tallennetaan tietoja kiinteistöistä. Huoltokirja pitää sisällään palvelupyynnöt ...