- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Viitteet 15601-15620 / 15723

    • Yritys X:n kannattavuuden seuranta kustannuspaikkalaskennan ja tunnuslukuanalysoinnin avulla 

      Heiska, Jenni (2020)
      Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia toimeksiantajan kannattavuuden seurantaa nykyisillä menetelmillä ja myös kehittää niitä paremmiksi. Tutkimuksen avulla haluttiin kehittää jo olemassa olevaa kustannuspaikkaseurantaa sekä ...
    • Yritys X:n työntekijöiden yhteisöllisyyden kokemuksia etätyössä Covid-19-pandemian aikana 

      Puranen, Riina (2022)
      Opinnäytetyössä tarkoituksena oli kerätä tietoa Yritys X:n HR-osastolle sen työntekijöiden yhteisöllisyyden kokemuksista Covid-19 pandemian aikana. Lisäksi tarkoituksena oli ymmärtää, mitä eroavaisuuksia ja yhtäläisyyksiä ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Yritys- ja kiinteistöturvallisuuden opintojakso, suunnitelma 

      Karjalainen, Mika (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 05.06.2007)
      Turvallisuusalan perustutkintoon johtavaa koulutusta on järjestetty Suomessa vuodesta 2001. Johtuen koulutuksen suhteellisen nuoresta elinkaaresta, koulutusohjelmaan tuotettua oppikirjan muodossa olevaa materiaalia on ...
    • Yritysasiakkaiden asiakaskokemuksia: työhyvinvointipäivät Peurungassa 

      Kauppinen, Tommi (2019)
      Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemusta ja sen muodostumiseen vaikuttaneita tekijöitä asiakaspolkujen aikana. Tutkimuksen tavoite oli kerätä asiakkailta tietoa heidän kokemuksiinsa vaikuttaneista tekijöistä. Myös ...
    • YRITYSASIAKKAIDEN ASIAKASTYYTYVÄISYYS : Case: Rautia K-maatalous Keuruu 

      Huuska, Eveliina (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Rautia K-maatalous Keuruu. Lähtökohtana oli, että yrityksessä ei ole koskaan selvitetty kuluttaja- tai yritysasiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Tutkimus tuli ajankohtaiseksi, koska yritys ...
    • Yritysasiakkaiden mielikuvat organisaatiobrändistä brändiuudistuksen jälkeen : Case: Aava & Bang Oy 

      Laaksonen, Essi (2020)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan yritysasiakkaiden mielikuvia organisaatiobrändistään brändiuudistuksen jälkeen. Tehtävänä oli löytää vastaukset asetettuihin tutkimuskysymyksiin: millaisia mielikuvia ...
    • Yritysasiakkaiden näkemyksiä pankkipalveluiden saatavuudesta : Case: Asiointikanavat ja aukioloajat 

      Pohjola, Emilia (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Nordean Helsingin yritysalueen asiakkaiden mielipiteitä ja näkemyksiä palveluiden saatavuudesta asiointikanavien ja aukioloaikojen kannalta. Tutkimuksessa selvitettiin asiakkaiden ...
    • Yritysasiakkaiden vakuutusyhtiön vaihdon syyt 

      Lappalainen, Karoliina (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      LähiTapiola Keski-Suomi halusi saada selville syyt, miksi yritysasiakkaat ovat vaihtaneet vakuutuksensa LähiTapiola Keski-Suomesta muuhun vakuutusyhtiöön. Tutkimuksen tavoitteena oli saada selville yritysasiakkaiden ...
    • Yritysblogin tuotantoprosessi : Case: Suomen Digimarkkinointi Oy 

      Parri, Janne (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tutkimuksessa selvitettiin Suomen Digimarkkinointi Oy:n yritysblogin tuotantoprosessia ja siihen liittyviä tavoitteita. Tutkimusongelmana oli blogin tuotannon suunnitelmallisuu-den puute, mikä aiheutti hallitsemattoman ...
    • Yritysideasta liikeidea 

      Kivinen, Jaana (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyö oli toiminnallinen kehittämistyö, jossa yritysideaa kehitettiin liikeideaksi. Tarkoituksena oli arvioida yritysidean toimivuutta, kasvattaa siitä varsinainen liikeidea ja arvioida kirjoittajan soveltuvuutta ...
    • Yritysilmeen ja viestintämateriaalin uudistaminen 

      Slant, Janne (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Mainostoimisto Mainoshakki Oy. Työn tavoitteena oli uudistaa yrityksen visuaalinen ilme ja määritellä sen käyttö kaikessa yrityksen mainonta- ja markkinointimateriaalissa. Työssä käytiin ...
    • Yritysilmeen päivittäminen Case: Selega System Ky 

      Anttonen, Joonas (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)
      Selega System Ky on Keski-Suomessa, Äänekoskella toimiva sähköistys-, valaistus-, tele- ja turvatekniikkapalveluita tarjoava yritys, jonka internetsivut ja käyntikortit vaativat päivittämistä. Ongelmana edeltävissä ...
    • Yrityskaupan integraatioprosessin kriittisimmät osa-alueet 

      Mertaniemi, Aulis; Seppälä, Antti (2023)
      Tämän opinnäytetyön keskeisenä tavoitteena oli syventyä yrityskaupan integraatioprosessin kriittisiin osa-alueisiin. Tutkimuksen pääkysymys pyrki selvittämään näiden osa-alueiden keskeiset piirteet, kun taas apukysymys oli ...
    • Yrityskauppaprosessi 

      Vainio-Pekka, Petri; Vitikainen, Jake (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyö tehtiin kirjoittajien omaan tarpeeseen, sillä kirjoittajille tarjoutui valmistumi- sen jälkeen mahdollisuus ryhtyä yrittäjiksi ostamalla pitkään olemassa ollut yritys. Tavoit- teena oli saada kaikki se tarvittava ...
    • Yrityskohtainen tiekartta EU:n päästövähennystavoitteiden täyttämiseksi vuoteen 2030 mennessä 

      Selin, Sami (2019)
      Ihmiskunta tuottaa toiminnallaan yhä enemmän kasvihuonekaasupäästöjä, jotka aiheuttavat ilmaston lämpenemistä. Euroopan Unioni on asettanut tavoitteeksi vähähiiliseen talouteen siirtymisen vuoteen 2050 mennessä. Tämä ...
    • Yrityskoulutusta verkossa : tietotekniikan perustaidot oman työn kehittämiseksi virtuaaliopintoina 

      Wuolijoki-Rautapää, Erja (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010)
      Työn tavoitteena oli tehdä yhteenveto syksyllä 2009 käynnistyneen pohjoiskarjalaisen liikelaitoksen tilaamasta verkko-kurssista. Verkkokurssien tarkoituksena oli kehittää yrityksen henkilöstön tietotekniikkataitoja ...
    • Yrityskulttuureiden yhdistäminen yritysintegraation yhteydessä Case: Yritys X 

      Muhonen, Noora (2021)
      Organisaatiot elävät muutoksen aikaa. Niiden pitää pystyä olemaan kilpailukykyisinä jatkuvassa muutoksessa. Organisaatioilla on kaksi mahdollista tapaa kasvaa mitkä ovat orgaaninen ja epäorgaaninen. Tässä tutkimuksessa on ...
    • Yrityskuva ja palvelu asiakasnäkökulmasta : case Sokos Neuvonta Jyväskylä 

      Kivisalo, Sanna; Lantta, Laura (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden mielikuvia Jyväskylän Sokoksen Neuvonnan palvelusta ja palveluympäristöstä sekä siitä, miten Neuvonnan palvelut vastaavat asiakkaiden tarpeita. Aihe saatiin toimeksiantona ...
    • Yrityskuva ja sen vaikutus Y- ja Z-suku- polven rekrytointiin Keski-Suomessa 

      Sysoeva, Laura (2020)
      Tutkimuksen tavoite oli selvittää, kuinka yrityskuva vaikuttaa rekrytointiin. Tutkimusalueeksi rajattiin Keski-Suomi ja tutkimukseen osallistui Jyväskylän paikalliset pk-yritykset. Kohderyhmäksi valittiin Y- ja ...
    • Yrityskuva ja verkkonäkyvyys hotellille : Case: Hotelli Jämsä Oy 

      Hasala, Hennariikka (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia käytännön ohjeistus Hotelli Jämsä Oy:n verkkonäkyvyyden saattamiseksi nykypäivää vastaavalle tasolle ja lisäksi koota elementit yhtenäisen yrityskuvan perustaksi. Opinnäytetyössä ...