Haku
Viitteet 1-10 / 20
PwC Suomen sisäisen videoviestinnän kehittäminen
(2019)
PricewaterhouseCoopers Oy eli PwC Suomi on yksi Suomen johtavista tilintarkastustoimialan yrityksistä. PwC tarjoaa asiakkailleen tilintarkastus- ja varmennuspalveluiden lisäksi muun muassa lakipalveluita sekä veroneuvontaan, ...
Verkkosivut toiminimiyrittäjän markkinointikanavana – Case toiminimi Antti Henrik
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee verkkosivuja toiminimiyrittäjän markkinointi-kanavana. Case-esimerkkinä on oma toiminimiyritykseni Antti Henrik. Työn tuotoksena syntyneet verkkosivut ovat luettavissa osoitteessa ...
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...
Yhteistyökumppaneiden asiakasseuranta
(2019)
fi=Nykyisessä IT-alan organisaatiossa aika usein on kumppaneita, jotka auttavat edistämään yrityksen tuotteiden myyntiä omille asiakkailleen. Tämä vähentää omien resurssien kustannuksia, jolloin yritykselle jää enemmän ...
Sähköpostimarkkinointikampanjan ja prospektointityökalun luominen ProtectPipe Oy:lle
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee prospektointityökalun sekä automaattisen sähköpostimarkkinointikampanjan suunnitelua sekä tekoa ProtectPipe Oy:lle
Digitaalisen markkinoinnin rooli on korostunut viime ...
Digitaalisen markkinoinnin keinot nostaa tunnettuutta. Case: Turvassa Tiellä -ohjelma.
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan Turvassa Tiellä -ohjelman kampanjaa. Työn tavoitteena on analysoida kampanjan keinoja nostaa tunnettuutta. Digitaalinen markkinointi kasvaa ja elää koko ajan. Uusia kanavia syntyy ja toisia jää ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Landgasthof Bärenille
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen produkti, jonka päätavoitteena on tehdä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Alatavoitteena on kasvattaa seuraajia valituissa kanavissa, ja luoda niihin ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa – case Leppävaaran Sisu ry
(2019)
Kehittämistehtävän tarkoituksena on tutkia sosiaalista mediaa osana urheiluseuran markkinointiviestintää – case Leppävaaran Sisu. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa seuran markkinointiviestinnän nykytilaa ja mielikuvia ...
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma More On Oy:lle
(2019)
Verkkokaupasta ostaminen on yksi ympäri maailmaa nopeimmin kasvavista ilmiöistä. Kuluttajat ostavat kasvavissa määrin verkosta, ja niin suomalaisten kuin ulkomaistenkin verkkokauppojen suosio on lisääntynyt viime ...
Pienyrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Portfolio-opinnäytetyössä tärkeää on tarkastella kokonaisuutta kriittisesti ja omaa oppimista arvioiden. Omaa ammatillista kehitystä tarkastellaan produktien tekemisen kautta.
Tämän portfolio-opinnäytetyön tarkoituksena ...