Haku
Viitteet 1-10 / 274
Betydelsen bakom bilden - marknadsföring på Instagram
(2020)
Tyngdpunkten i dagens marknadsföring har flyttats från en mer traditionell marknasförings-arena, så som tv, dagstidningar och direktreklam, till sociala medier. Sociala median Instag-ram har en stor potential för varumärkens ...
B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
Sisältöstrategia K-market Aurinkolahteen
(2021)
Opinnäytetyö on tehty K-market Aurinkolahteen, joka toimii myös toimeksiantajana opinnäytetyölle. K-market Aurinkolahti on ruokakauppa ja se toimii päivittäistavarakauppa-alalla. Tavoitteena oli tehdä sisältöstrategia ...
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Tapahtumien markkinointi Olutravintola Jano Verkkosaaressa
(2020)
Opinnäytetyö suoritettiin produktina eli toiminnallisena työnä ja toimeksiantaja yrityksenä toimi Olutravintola Jano Verkkosaari. Työssä luodaan markkinointisuunnitelma ravintolassa järjestettävälle tapahtumalle. ...
#munrinkka : Sosiaalisen median kampanja Outward Bound Finlandille
(2019)
Nykyisin sosiaalinen media on entistäkin tärkeämmässä roolissa, oman yrityksen tai järjestön näkyvyyden lisäämisessä, mainonnassa, markkinoinnissa sekä viestinnässä. Digimarkkinointi, erityisesti sosiaalisen median ...
Kuluttajien osallistaminen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Useat kuluttajat viettävät nykyään paljon aikaa älylaitteiden parissa ja haluavat luoda sisältöä. Yritysten täytyy tavoittaa tästä kiinnostuneet kuluttajat osallistavasti sosiaalisessa mediassa, jonka käyttö markkinointikanavana ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen matkailupalvelukeskuksessa - Visitlohja
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään vaikuttajamarkkinointiin ilmiönä ja sen hyödyntämiseen sosiaalisen median markkinoinnissa. Työ toteutettiin toimeksiantona Lohjan Matkailupalvelukeskus Visitlohjalle. Aihe valikoitui ...
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...