Haku
Viitteet 1-10 / 156
Markkinointiautomaatio, asiakaspolkujen haastavat kohtaamispisteet sekä sähköpostimarkkinointi
(2021)
Markkinointi on muuttanut lähes kokonaan digitaaliseen muotoon ja niin on markkinointi-viestintäkin. Markkinoinnin automaatio on otettu käyttöön 2000-luvulla ympäri maailman ja sen avulla pystytään helpottamaan monia ...
Lähelle asiakasta -opas hautaustoimistojen verkkosivujen kehittämisen tueksi
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tuotoksena syntyi Lähelle asiakasta -opas hautaustoimistojen verkkosivujen kehittämisen tueksi. Lähelle asiakasta -opas auttaa hautaustoimistoja kohta-maan ja palvelemaan asiakkaitaan entistä ...
Riskienhallinnan järjestäminen yrityksessä
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa riskienhallinnan järjestäjän opas säätiön X käyttöön. Opas perustuu opinnäytetyön teoriaosuu-teen, säätiölle järjestettyyn työpajaan ja haastatteluun säätiön ...
Etätyön vaikutukset B2B-myyntiprosessiin myyjän näkökulmasta
(2021)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään etätyöskentelyn vaikutuksia B2B-myyntiprosessiin myyjän näkökulmasta. Työn tavoitteena on selvittää etätyön määritelmä, B2B-myyntiprosessin eteneminen, etätyön hyödyt ja haasteet sekä ...
Henkilöbrändin rakentaminen vahvuuksia kartoittamalla.
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tunnistaa erilaisia työkaluja käyttäen vahvuu-det, joiden pohjalta vastavalmistuneen on hyvä aloittaa henkilöbrändinsä rakentaminen. Opinnäytetyön rakenne seuraa vetoketjumallia, ...
Myynnillinen tukimateriaali yritysvalmentajalle
(2024)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa hyödyllistä myynnillistä tukimateriaalia toimeksiantajalle sekä testata soittotyötä, jossa tehdään maksuttomia ajanvarauksia valmennuspalvelujen tutustumisajoille. ...
Kevytyrittäjyys ja sen taloudellisia näkökulmia
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on määritellä kevytyrittäjyyttä sekä selvittää ja vertailla ytunnuksettoman yrittäjyyden eroja y-tunnuksella tapahtuvaan yritystoimintaan taloudellisista näkökulmista. Tarkastelun kohteena ...
Henkilöbrändiä tukevan verkkoportfolion rakentaminen
(2021)
Työpaikkoja vaihdetaan nykyään useammin kuin koskaan aiemmin, mikä edellyttää kykyä brändätä oma osaaminen tulevia työtehtäviä varten.
Opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella opinnäytetyön tekijälle autenttinen ja ...
Vertaileva tutkimus pankkien mobiilipalveluista
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on ollut vertailla kolmen Suomessa toimivan pankin mobiilipalveluita ja selvittää, mitä palveluita on asiakkaille tarjolla sekä löytää vertailussa mukana olevien pankkien väliltä mahdollisia ...
Ympäristövastuullisen ravintolan tarkistuslista
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on luoda ravintoloille yksinkertainen työväline, tarkistuslista, jossa käydään läpi kaikki ravintolan tärkeimmät toiminnat ympäristönäkökulmat huomioiden. Listan läpikäymisen tavoitteena on ...