Haku
Viitteet 1-10 / 60
Mainonnan hyvän tavan mukaisuus Mainonnan eettisen neuvoston lausuntojen perusteella
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaiset mainokset ovat hyvän tavan mukaisia ja miten käsitykset hyvän tavan mukaisuudesta ovat muuttuneet. Mainosten hyvän tavan mukaisuutta tarkastellaan Mainonnan eettisen ...
Google Shopping -opas mainostajalle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on tehdä Google Shopping -opas, joka julkais-taan toimeksiantajayrityksen verkkosivuilla. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii MGS Ma-nagement Oy.
Työn tavoitteena on laatia ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...
Tehokkaan Facebook-mainoksen ohje suomalaisille yrityksille
(2019)
Facebookin omistamat mediat ovat tavoittavuudeltaan Suomen suurin sosiaalisen median alusta. Monen suomalaisen yrityksen kohdalla markkinointi tässä kanavassa on kuitenkin vielä lapsen kengissä tai sen täyttä potentiaalia ...
Vähittäiskaupan mainostaminen tulevaisuudessa – Case K-Citymarket Järvenpää
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vähittäiskaupan mainostamisen nykyhetkeä ja tulevaisuutta, sekä kertoo sen markkinointi- ja mainontamahdollisuuksista eri sosiaalisissa medioissa. Facebook ja Instagram ovat sosiaalisen median ...
Somestrategiakehyksen rakentaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda selkeä, helppokäyttöinen, toimiva ja persoonallinen somestrategiakehys sosiaalisen median palveluja tarjoaville yrityksille, alkuun toimeksiantajalleni MySomelle. Somestrategiakehystä ...
Kaupallinen sisältömarkkinointi blogeissa
(2020)
Opinnäytetyö tutustutuu kaupalliseen digitaaliseen sisältömarkkinointiin niin teoreettisesti kuin käytännön kokeiluja analysoimalla. Tavoitteena on selvittää, minkälainen kaupallinen markkinointisisältö blogimaailmassa on ...
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Sisältösuunnitelma Suomen pohjoisimmalle juustolalle
(2023)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä tehdään sosiaalisen median sisältösuunnitelma toimeksiantajayritykselle Kuusamon Juustolle. Sisältösuunnitelma tehdään Instagramiin, Facebookiin ja TikTokiin ja se toteutetaan vuonna ...
Markkinointisuunnitelma 2024: Parturi-Kampaamo Tyyli Nurmijärvi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda produktina toimeksiantajayritykselle käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma vuodelle 2024. Toimeksiantajan resurssien lisäksi markkinointisuunnitelman onnistumisen kannalta on ...