Haku
Viitteet 1-6 / 6
Merkillinen sosiaalinen media – Joutsenmerkin Facebook-seuraajia etsimässä
(2021)
Sosiaalinen media on jo pitkään ollut tärkeä osa yritysten markkinointiviestintää. Saahan somenäkyvyyttä halvimmillaan vain postauksiin käytetyn työajan hinnalla. Ja somessahan yleisö on yhtä kuin seuraajien määrä, eikö? ...
Kaupunkimarkkinointi TikTokissa
(2022)
TikTok on vuonna 2017 julkaistu lyhyiden videoiden jakamiseen tarkoitettu sosiaalisen median alusta, jonka suosio on viime vuosina kasvanut merkittävästi. Tammikuussa 2022 TikTok oli maailmanlaajuisesti kuudenneksi käytetyin ...
Työnantajabrändin rakentaminen TikTok-videoilla : z-sukupolvi kohderyhmänä
(2023)
Työelämä muuttuu jatkuvasti, joka luo uusia haasteita työnantajille. Nuori Z-sukupolvi on astunut työelämään uusine vaatimuksineen ja potentiaaliset työntekijät pitäisi tavoittaa, jotta organisaatio saisi tarvitsemansa ...
Matkamessujen sosiaalisen median suunnitelma
(2023)
Viime vuosien aikana sosiaalisen median eri alustoista on tullut olennainen osa yritysten markkinointistrategioita, sillä ne tarjoavat kustannustehokkaan tavan tavoittaa laajan ja monipuolinen yleisön. Kunkin alustan ...
Kasvumarkkinoinnin suunnitelma media-alan yritykselle
(2023)
Yritys voi hakea kasvua laajentamalla sen olemassa olevaa markkinaosuutta tai murtautumalla uusille markkinoille. Uudet markkinat tarkoittavat usein uusien kohderyhmien tavoittelua, jolloin yritykset tarvitsevat ...
Liiketoimintasuunnitelma jo toiminnassa olevalle ravintola-alan yritykselle
(2023)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ eli produktiivinen. Työ toteutetaan toimeksiantona yritykselle. Työn tarkoituksena on kehittää toimiva sekä kattava liiketoimintasuunnitelma ravintola-alan yritykselle. Osakeyhtiö ...