Haku
Viitteet 1-6 / 6
Muutosprosessi Quinyx-työvoimanhallintajärjestelmässä
(2020)
Opinnäytetyö Muutosprosessi Quinyx-työvoimanhallintajärjestelmässä käsittelee konfigurointimuutoksia tulkinnallisen työaikajärjestelmän, Quinyxin, tuotantoympäristössä niissä tilanteissa, joissa työaikajärjestelmä on tilattu ...
Aistimarkkinoinnin hyödyt asiakaskokemuksen valossa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, kuinka aistimarkkinoinnin avulla voidaan luoda parempia asiakaskokemuksia ja miten aistimarkkinointia voidaan toteuttaa. Jotta lukija ymmärtäisi kokonaisuuden, jossa aistimarkkinointi ...
Verkkopohjaisen tilausjärjestelmän asiakaslähtöinen kehittäminen Supercell Oy:ssä
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Supercell Oy:n tilausjärjestelmän käyttökokemusta ja sen
kehittämistä osana mobiilipelien oheistuotteiden tilaus-toimitusprosessia. Tässä
kehittämisprojektissa halutaan tutkia, miten käyttäjät ...
Asiakasuskollisuuden kehittäminen mobiilisovelluksen avulla (Billebeino Padel Oy)
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Billebeino Padelin asiakasuskollisuutta mobiilisovelluksen avulla. Työ saatiin toimeksiantona Billebeino Padelilta marraskuussa 2022. Opinnäytetyön tekeminen aloitettiin ...
Tekoäly markkinoinnissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tekoälyn hyödyntämistä yritysten markkinoinnissa. Tutkimuksessa tarkasteltiin ensin markkinointia ja tekoälyä yleisellä tasolla, minkä jälkeen tuotiin esille esimerkkien kautta, ...
Suomalaisia luksuskäsityksiä hotelleissa
(2023)
Luksusmatkailu on kasvava alue. Vanhan perinteisen luksuksen lisäksi on noussut uutena trendinä uusi luksus. Perustana essentialismi uusi luksus keskittyy kuluttajien arvomaailmaan. Uuden luksuksen kuluttajalle on tärkeää ...