Haku
Viitteet 1-8 / 8
Improving the Efficiency and Results of an SDR Team
(2023)
A Sales Development Representative’s (SDR) job is to find new customers and identify selling opportunities based on their needs, and to create value for the prospective customers around relevant commercial offerings, after ...
Finnish language skills as the main factor affecting employability of international students and graduates
(2021)
The number of international students in Finnish educational institutions has been continuously increasing. Finnish educational system aims to turn international students and graduates into a potential workforce that can ...
Language learners in higher education: comparing students' prospects and the learning environment at Haaga-Helia University of Applied Sciences
(2021)
The goal of this thesis is to investigate Haaga-Helia students’ needs, prospects and expectations in terms of language learning, and then to see if and how Haaga-Helia can, according to its own policy, objectives and means, ...
The effects of Facebook advertising on the behavioural intentions of 30-50-year-old CEFR English teachers
(2022)
This is a research-based thesis for Company X, which plans to develop and offer interactive digital CEFR English teaching materials to teachers who use the Common European Reference for Languages when teaching different ...
Inhimillisen pääoman kehittäminen ja kasvattaminen mentoroinnin avulla
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa pien- ja mikroyrityksille suunnattu mentoroinnin taskukirja. Lisäksi tuotettiin tarvittavat lisämateriaalit, jotka olivat pohjat mentorointisopimukselle, mentoroinnin toteutussuunnitelmalle, ...
Espoon kaupunkikuva nuorten näkökulmasta
(2023)
Kaupunkikehitys ja kaupungin muuttuminen on kasvava ilmiö, mikä koskettaa kaikkia kaupungin asukkaita; lapsista vanhuksiin. Kun kaupunkia kehitetään, täytyy miettiä toimivia ratkaisuja vastaaman asukkaiden erilaisia tarpeita ...
TikTokin hyödyntäminen rekrytointimarkkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee TikTok-markkinointia ja sen mahdollisuuksia yritysten rekrytointimarkkinoinnissa. Vaikka TikTok on suhteellisen uusi markkinoinnin kanava Suomessa, se on saavuttanut jo yli miljoona suomalaista ...
Impact of crisis management in the era of social media
(2023)
The selection of this particular research topic was driven by its contemporary relevance. It consistently surfaces in the daily or weekly discourse, not only within the domestic boundaries of countries but also in the ...