Haku
Viitteet 1-5 / 5
Yrityskulttuurin osa-alueen kehittäminen työntekijälähtöisesti palvelumuotoilua hyödyntäen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää työntekijälähtöisesti tutkimuksen kohteena olevan kansainvälisen myyntiorganisaation yrityskulttuurin osa-aluetta palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Varsinaista ...
Uuden hyvinvointipalvelukonseptin luominen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistehtävänä, jonka tavoitteena oli luoda konsepti uudenlaiselle hyvinvointipalvelulle palvelumuotoilun keinoin. Palvelumuotoilun kehittämisote valikoitui ihmislähtöisenä innovointiprosessina ...
Hyvä työntekijäkokemus perehdytyksen aikana itseohjautuvassa organisaatiossa
(2020)
Hyvällä työntekijäkokemuksella on positiivinen vaikutus yritysten tulokseen, ja se auttaa heitä kilpailemaan hyvistä työntekijöistä. Työntekijöiden ollessa sitoutuneita ja hyvinvoivia haluavat he tehdä kaikkensa organisaation ...
Joulun sydäntä etsimässä: Millainen on autenttinen suomalainen joulukokemus?
(2021)
Joulu on monelle rakas juhla, joka tuo valoa talven pimeyteen. Portti Jouluun -joulupiha on Espoossa toimiva joulumatkailukohde, joka viime kaudella keräsi yli 1500 vierasta puolessatoista kuukaudessa. Kohdetta halutaan ...
Asiakkaan kokeman arvon tunnistaminen ja syvempi asiakasymmärrys palvelun kehittämisen pohjana: Case xx -isännöintikonserni
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tunnistaa isännöintikonsernin asiakkaiden kokemaa arvoa ja syventää asiakasymmärrystä palvelun kehittämiseksi sekä palvelukuvauksen ja asiakaslupauksen laatimiseksi. Lisäksi työllä ...