Haku
Viitteet 1-10 / 70
Liikuntakeskuksen digitaalinen markkinointisuunnitelma
(2023)
Digitaalisen markkinoinnin onnistunut toteutus edellyttää huolellista suunnittelua, ja erityisesti monille pienille tai keskisuurille yrityksille toimivan digitaalisen markkinointisuunnitelman laatiminen voi olla haasteellinen ...
Liiketoimintasuunnitelma kohdeyritykselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda taksiyritykselle toimiva ja realistinen liiketoimintasuunnitelma. Yritys on toiminut taksialalla jo yli kymmenen vuotta, joten tämä liiketoimintasuunnitelma on yritykselle hyödyllinen ...
Yhteistyökumppanitoiminnan ja -myynnin kehittäminen
(2023)
Tutkimuksen tarkoituksena oli kerätä tietoa jalkapalloseura AC Oulun yhteistyökumppanitoiminnan ja –myynnin kehittämisen avuksi. Teoreettinen viitekehys keskittyi käsittelemään yhteistyökumppanuuden määrittelyä ja sen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kosmetiikkabrändi Bobbi Brownille
(2023)
Tämän opinnäytetyön toteutin Estee Lauder Oy:n alla toimivalle Bobbi Brown kosmetiikkabrändil-le, Helsingin Stockmannilla toimivalle pisteelle. Tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median mark-kinointisuunnitelma ja selvittää ...
Liiketoimintasuunnitelma HP Kosmetiikka Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin HP Kosmetiikka Oy:lle liiketoimintasuunnitelma, jonka tavoitteena oli selvittää liiketoiminnan kannattavuutta ja luoda yksityiskohtainen suunnitelma yrityksen toiminnan aloittamiseksi ja ...
Videotuotannon käsikirja
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee markkinointivideoiden tuotantoprosessia yrityksille. Työn päämääränä oli luoda kattava videotuotannon käsikirja Vivisio Oy:lle, käsittäen esituotannon, tuotannon ja jälkituotannon ...
Markkinoinnin tehostaminen kohdeyrityksessä X
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kohdeyritykselle sellainen opinnäytetyö, josta heille olisi aidosti hyötyä markkinoinnin tehostamisessa. Työn pääpaino oli digitaalisessa markkinoinnissa, mutta myös muu markkinointi ...
Markkinointisuunnitelma: Lumo Rakennus Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda helposti käytettävä ja kohde yritykselle hyödyllinen markkinointisuunnitelma. Työtä ei lähdetty rajaamaan jonkin tietyn tuotteen ympärille, koska yrityksen pienen rakenteen myötä kaikki ...
Urheiluvaateliikkeen markkinointi TikTok-sovelluksessa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia sitä, miten pk-yritys voisi TikTok-sovelluksessa. Tutkimus tehdään yritykselle, joka myy naisten sisäurheiluvaatteita ja kenkiä. Opinnäytetyössä keskeisin asia on laajentaa ymmärrystä ...
Liidien hankintapalvelun myyntiprosessin kehittäminen
(2023)
Teknologia-alan yritys TecSync kohtaa myynnin haasteita, ilmentäen matalaa myyntiä ja rajallista asiakaskantaa. Tämä tutkimus pyrkii ratkaisemaan nämä ongelmat ehdottamalla Spin-myyntimenetelmän käyttöönottoa.
Tutkimuksen ...