Haku
Viitteet 1-10 / 11
Messujen avulla Korean markkinoille : Hyvä messuosallistuminen – Case Profin Oy
(2016)
Sain opinnäytetyön aiheen yrityksestä, jossa suoritin opintoihin kuuluvat harjoittelujaksot. Työn toimeksiantajana toimi kotimainen yritys Profin Oy, joka on erikoistunut lasiliukuseinien ja ikkunoiden valmistamiseen. ...
Suunnitteluprosessina sosiaalisen median strategia : Case Osuuskauppa Arina
(2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää sosiaalista mediaa, sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, miten sitä hyödynnetään muuten suomalaisissa yrityksissä, kuinka se on vaikuttanut yritysviestintään sekä, mistä sosiaalisen ...
Verkkokauppamyynnin aloittaminen
(2012)
Opinnäytetyöni aiheena on perustaa verkkokauppa, jossa myydään sadevesijärjestelmiä ja kattoturvatuotteita. Työn tilaajana on Talovarustepoikien entinen toimitusjohtaja Henri Karjalainen. Verkkokauppa toteutetaan ilmaisen ...
Verkkokauppa EU:ssa: case Anton&Nina
(2013)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Antoniina Oy, jonka tavoitteena on laajentaa kotimaista verkkokauppaa Euroopan Unionin alueelle. Työn tavoitteena oli tehdä suuntaa antava ohjeistus yritykselle siitä, mitä kaikkia ...
Pohjois-Italian markkinointikanavakartoitus Valkee Oy:lle
(2013)
Toimeksiantaja Valkee Oy on oululainen hyvinvointiteknologia-alan yritys, joka on kansainvälistynyt viimeisten vuosien aikana voimakkaasti. Yrityksen pyrkimys laajentaan liiketoimintaansa Euroopassa herätti tarpeen ...
Liiketoimintamallin kehittäminen: verkkokauppa XL
(2013)
Tässä opinnäytetyössä luodaan ja kehitetään liiketoimintamalli aloittavan yrityksen verkkokauppa XL tarpeisiin. Toimeksiantajana on tulevan yrityksen perustaja, joka ei ole ennen toiminut yrittäjänä, joten liiketoimintamallille ...
Design-tuotteiden myymälän liiketoimintasuunnitelma
(2011)
Design koetaan usein kalliina, turhamaisena tai pelkästään trendikkäänä ilmiönä. Siitä huolimatta nyky-yhteiskunnassa taistellaan kohti kestävämpää kulutusta, kertakulttuuria
vastaan. Designtuotteisiin investoidaan vuosi ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen Hilipakka Palvelut Oy:lle
(2010)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia konkreettinen markkinointisuunnitelma oululaiselle Hilipakka Palvelut Oy:lle. Yritys tarjoaa omaishoitajille kotikuntoutuspalvelua. Kotikuntoutuspalvelu on tietyn ajanjakson kestävä ...
Kilpailijakartoitus osana toimeksiantajayrityksen markkinatutkimuskokonaisuutta
(2010)
Tämä opinnäytetyö käsittelee IT-alalla toimivan yrityksen kilpailijatietojen kartoitusta erityisesti yrityksen kolmen päätuotekategorian näkökulmasta. Työn tilaaja on ohjelmistojen suunnitteluun ja valmistukseen keskittynyt ...
Taustamusiikki urheiluväline-ja vaatetusliikkeen markkinoinnissa: tapaus Rintamäki, Oulu
(2014)
Tämä opinnäyteyö käsittelee taustamusiikin vaikutusta markkinoinnissa. Opinnäytetyön toimeksiantajana on Intersport Finland Oy Oulu Rintamäki. Taustamusiikin havainnointia, vaikuttavuutta ja sen merkitystä markkinoinnin ...