Haku
Viitteet 1-7 / 7
Jatkuvan oppimisen polku Sotepeda-aineistojen kautta
(Suomen Bioanalyytikkoliitto ry, 2021)
SotePeda 24/7 -aineistoja työelämän käyttöön
(Suomen Bioanalyytikkoliitto ry, 2021)
SotePeda 24/7 -hankkeen avoimesti toteutettavien opintojen taustalla on yhteisöllisen oppimisen malli
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
SotePeda 24/7 -hankkeessa kehitettiin pedagogisia ratkaisuja ja malleja monialaisesti. Kaksivuotiseen (2018–2020) hankkeeseen osallistui 23 korkeakoulua. Hankkeessa tuotettiin monenlaisia materiaaleja ja opintokokonaisuuksia ...
TerveyskyläPRO-sivuston materiaalit tutuiksi sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Blogikirjoituksessa esitellään ammattilaisille suunnattuun TerveyskyläPRO-palveluun palvelumuotoilun menetelmin tuotettu TerveyskyläPRO-sivuston perehdytys- ja käyttöönottomalli. Luotu malli kertoo yhdellä silmäyksellä ...
Asiakkaan ohjaukseen tukea Diabeteksen kylänraitilta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Sähköiset palvelut mahdollistavat monipuolisen oman terveyden ja hyvinvoinnin seurannan. MODI-erikoistumiskoulutuksen kehittämistehtävänä koottiin diabeetikon asiakasohjauksessa hyödynnettävät materiaalit Terveyskylä.fi-sivuilta ...
Terveyskylä.fi-ohjausmateriaalista tukea AVH:n sairastaneen potilaan läheisten ohjaukseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Läheisen sairastuessa aivoverenkiertohäiriöön, on omaisten tiedon tarve suuri. Ammattilaisilla meneekin paljon aikaa läheisten kysymyksiin vastaamisessa. Tämän blogiteksti perustuu kehittämistehtävään, jossa tavoitteena ...
Social and Health Care Teachers’ Experiences of Implementing Multidisciplinary Specialisation Studies in a Digital Learning Environment
(Springer Nature, 2024)
The aim of the study was to find out how teachers and project actors experienced the implementation of the specialisation education in a digital learning environment. The methods were triangulation with paired t-test, ANOVA ...