Haku
Viitteet 1-10 / 24
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on markkinointimateriaalin luominen toimeksiantajalle digitaalisia kanavia varten. Toimeksiantaja on oululainen start up -yritys Visualligent Oy, joka tällä hetkellä myy suunnittelupalveluitaan ...
Suunnitteluprosessina sosiaalisen median strategia : Case Osuuskauppa Arina
(2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää sosiaalista mediaa, sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, miten sitä hyödynnetään muuten suomalaisissa yrityksissä, kuinka se on vaikuttanut yritysviestintään sekä, mistä sosiaalisen ...
Suomalaisen erikoisliikkeen digitaalisen markkinointiviestinnän kehitysehdotukset
(2016)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on toiminut suomalainen verkkokauppa-alan yritys. Opinnäytetyön aihe löytyi kirjoittajalta kiinnostuksesta yritystä kohtaan, jonka pohjalta toimeksiantajan kanssa lähdettiin muodostamaan ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle. Emoyhtiö LVI Pitkälä Oy on vasta laajentanut toimintaansa Pohjois-Suomesta Etelä-Suomeen, ...
Digitaalisen palvelualustan perustaminen digitaalista markkinointia aloitteleville yrityksille : case: Neotar Oy
(2023)
Opinnäytetyössä selvitetään, mitä ominaisuuksia digi- ja somemarkkinointia aloitteleville yrityksille suunnatun digitaalisen palvelualustan pitäisi sisältää ja millaiset sisällöt palvelisivat sen käyttäjiä.
Työn tilaajana ...
Digitaalisen markkinoinnin perustoimenpiteiden suunnittelu
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Monikanavainen digimarkkinoinnin mainoskampanjan toteutus A/B-testausta hyödyntäen
(2023)
Opinnäytetyön keskeinen tavoite oli herättää liikennettä mainostoimisto Luman kuukausimarkki-nointipalvelulle, sekä lisätä myyntiä ja näkyvyyttä Pohjois-Pohjanmaan alueella. Opinnäytetyössä tehdään yhteistyötä mainostoimiston ...
Sosiaalisen myynnin rooli liiketoiminnan kehittämisessä: Case The Smart Connector Limited
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin kehittämistehtävänä The Smart Connector Limited:lle, joka on Iso-Britanniassa sijaitseva valmennus- ja konsultointialan yritys. Työn aiheena oli sosiaalisen myynnin rooli
liiketoiminnan kehittämisessä ...
Uudistettu visuaalinen ilme kauneudenhoitoalan yritykselle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Blue Hills Beautyn visuaalista ilmettä sosiaalisen median kanavissa. Blue Hills Beauty on kauneudenhoitoalan yritys, joka on perustettu vuonna 2017. Yrityksen pääasialliset ...