Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiantuntijapalveluiden ostopäätökseen vaikuttavien tekijöiden hyödyntäminen proaktiivisessa myyntiprosessissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää keinoja, miten kehittää markkinointipalvelumyynnin proaktiivista myyntiprosessia ja oppia ymmärtämään asiantuntijapalveluiden ostajia paremmin. Tässä tutkimuksessa tutkin ...
Suomessa marketeissa myynnissä olevat kissanruokabrändit: Vastaavatko kissanruokabrändien markkinointiväittämät todellisuutta?
(2022)
Yksi suuri valinta, jonka kissanomistajat tekevät joka päivä kissojensa puolesta, on se mitä kissat saavat ruoaksi. Aihe tälle tutkielmalle syntyi oman henkilökohtaisen kiinnostuksen kautta. Olen halunnut tutkia kissanruokien ...