Haku
Viitteet 1-3 / 3
Verkkokaupan tukipalvelut ja digitaalinen markkinointi : Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu päiväkirjamuotoisena, jossa kuvaan verkkokaupan tukipalveluita ja digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä kymmenen viikon ajan. Jokaiselle viikolle on oma teemansa, ja jokaisen viikon lopussa ...
Sosiaalisen median rooli B2B-yritysten markkinoinnissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten B2B-yritykset hyödyntävät sosiaalista mediaa omassa markkinoinnissaan. Työn tutkimusosiossa selvitettiin, mitkä ovat kohdeyritysten tärkeimmät sosiaalisen median kanavat, minkälaista ...
B2B-ostopolun asiakaskokemus: case: Digizer Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii oululainen digitaaliseen kaupankäyntiin erikoistunut yritys Digizer Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia B2B-ostopolun asiakaskokemusta ja tunnistaa, mitkä tekijät vaikuttavat ...