Haku
Viitteet 1-10 / 14
Taloushallinnon digitalisaation tarpeet Oulun seudun yrityksissä: Selvitys taloushallinnon prosesseista ja ammattilaisten koulutuksesta DIGATA-hankkeen pohjatyöhön
(2021)
Digitaalista taloushallintoa on otettu käyttöön yrityksissä yhä enemmän varsinkin 2010-luvullla. Markkinoiden monimutkaistuessa on etsittävä keinoja vähentää rutiineja ja suunnata vapautuva aika liiketoiminnan suunnitteluun ...
Markkinoinnin automaation hyödyntäminen sähköpostimarkkinoinnissa
(2020)
Digitaalisen markkinoinnin merkitys on kasvanut valtavasti. Yhä useampi yritys suosii digitaalista markkinointia mm. siksi, koska se on kustannustehokkaampaa, sen tulokset ovat helpommin mitattavissa ja se on kohdennettavissa ...
Asiakaskorttien laatiminen toimeksiantajayrityksen maksuliikenteeseen
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen maksuliikennetiimin sisäistä ohjeistusta ja laatia asiakaskortit maksuliikennetiimin käyttöön. Asiakaskortteihin koottiin maksuliikenneprosessin kannalta ...
Ostolaskuprosessien tehostaminen automaatiota ja tekoälyä hyödyntäen tilitoimistossa X
(2023)
Ostolaskuprosessi on kirjanpidon kokonaisuuteen kuuluva prosessi, joka kattaa ostolaskujen käsittelyn vaiheet ostosta maksuun. Ostolaskuprosessi on perinteisesti kirjanpidon suurimpia ja aikaa vievimpiä osa-alueita. ...
Robotiikan hyödyntäminen palkanlaskennan tehtävissä : case toimeksiantajayrityksen palkanlaskentaprosessi
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli robotiikan hyödyntäminen palkanlaskennan tehtävissä. Tavoitteena oli selvittää teoreettisesti ohjelmistorobotiikan käyttömahdollisuuksia, selvittää toimeksiantajayrityksen palkanlaskentaprosessin ...
Ohjelmistorobotiikkapilotti Oulun yliopiston talousosastolla
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa ohjelmistorobotiikan käyttöönoton pilottiprojekti Oulun yliopiston talousosastolla. Organisaatiossa haluttiin saada uutta tietoa ja osaamista ohjelmistorobotiikan hyödyntämisestä ...
Asiakaskannattavuuden parantaminen tilitoimistossa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa tilitoimiston näkökulmasta sen yksittäisten asiakkaiden asiakaskannattavuutta. Tutkimuksen kohteena olevalla tilitoimistolla oli noin 600 sähköistä, osit-tain sähköistä tai paperilla ...
Organisaation ostolaskuprosessin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyössä selvitettiin ostolaskuprosessin kehittämistä Seinäjoen koulutuskuntayhtymän taloushallinnossa. Seinäjoen koulutuskuntayhtymän taloushallinnossa otettiin käyttöön robotti rutiininomaisissa sekä kuukausittain ...
Markkinoinnin automaatiojärjestelmän hyödyntäminen B2B-yrityksen inbound-markkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajalle mitä hyötyjä markkinoinnin automaatiosta on, mitä esteitä sen käyttöönotolle voi olla, ja miten käyttöönottoprosessi etenee. Opinnäytetyön taustalla oli toimeksiantajan ...
Verkkokauppaliiketoiminnan osaprosessin kehittäminen ja automatisointi
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkokauppaliiketoiminnan osaprosessin kehittämistä ja automatisointia. Aihe syntyi kiinnostuksesta kehittää omaa osaamista automaatioteknologioista sekä toimeksiantajan tarpeesta kehittää ...